Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

«Όλα τα ζώα είναι ίσα αλλά μερικά ζώα είναι πιο ίσα από τα άλλα» - Τζόρτζ Όργουελ, Η Φάρμα των Ζώων

ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΩΛΕΛΗ
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ-Α ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ, αρκεί να μη δούλευε στην επιχείρηση του αδερφού μου, της κουνιάδας μου ή τη δική μου. Όλοι οι άλλοι θα με έχουν στο πλευρό τους. Γερά, παιδιά! Με τσαμπουκά! Νόμος είναι το δίκιο των λαών/πόλεμος στον πόλεμο των αφεντικών! Έτσι, παιδιά;
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ-Α ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ. Μέχρι και βραβείο μετά θάνατον θα του απονείμω. Το ίδιο και σ’ αυτόν που τσακίζεται στα βράχια και πνίγεται. Αν δεν πνιγεί και περάσει επιτυχώς τα σύνορα, προφανώς θα πάει να μου φάει τη δουλειά. Θα στείλει τα παιδιά του στο ίδιο σχολείο με τα δικά μου και τα παιδιά αυτά, όπως όοοολοι ξέρουμε, έχουν ψείρες. Και ψύλλους έχουν. Και ψύλλους στα άχυρα έχουν. Όχι ότι είμαι ρατσιστής/τρια, αλλά τα δικά μου παιδιά -και μόνο τα δικά μου- είναι ταλέντα. Κανείς και τίποτα δε θα εμποδίσει την καριέρα και την πρόοδο των δικών μου παιδιών.

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ-Α ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ. Φυσικά και δεν έχω πρόβλημα με τους gays, ειδικά με τους διάσημους. Όμως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που είναι κραγμένες, και επειδή έχω και γιους πρέπει να λάβω κι εγώ τα μέτρα μου.

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ-Α ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΑ που η αστυνομία τον προσήγαγε βίαια ή μη ενώ διαδήλωνε, διαμαρτυρόταν ή απλά συμμετείχε σε κάποια πορεία. Αν όμως κάποιος τολμήσει να διαμαρτυρηθεί για εμένα ή μου κλείσει το δρόμο, τότε πρώτος/η εγώ θα συνεργαστώ με τις αρχές για να τον συλλάβουν τον αλήτη. Θα φτάσω στα άκρα εγώ για τα συμφέροντα μου! Στα άκρα, σου λέω! Το κατάλαβες; Ορίστε μας!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΩ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΜΟΥ. Έχω το δικαίωμα, μη με περιορίζετε. Δεν είμαι κανένας τυχαίος εγώ. Είμαι φιλελεύθερος /η.

ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ Η ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ. Η μεγαλύτερη μάχη που πρέπει να δοθεί. Μεγαλύτερη από κάθε άλλη προφανέστατη μάχη ενάντια στο σύστημα, στην εξουσία, στην αδικία. Εκεί στο γνωστό σημείο που ο εαυτός μας εξαιρείται και αυτόκλητα δικαιολογείται. Εδώ. Εδώ ακριβώς.
www.doctv.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: