Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Θεοδωρόπουλος Σταμάτης - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Συνάδελφοι
Θέλω να σας ενημερώσω ότι ενεπλάκη το όνομα μου στον έλεγχο που διενεργούσε η Εξελεγκτική Επιτροπή του Σωματείου μου της ΕΤΕ-ΔΕΗ όπου φαίνεται ότι αποζημιώθηκα για περιοδείες πέραν αυτών που είχα πραγματικά πραγματοποιήσει..
Με την παρακάτω επιστολή μου ζήτησα να μου δοθούν τα αποδεικτικά στοιχεία, και κατά τον έλεγχο σ αυτά διαπίστωσα σημεία και τέρατα.
Εκτός από δύο περιοδείες που έκανα και αποζημιώθηκα για αυτές και που το πιστοποιούν και οι συνάδελφοι μου που συμμετείχαν σε αυτές οι υπόλοιπες είναι πλαστές και εκείνοι που έκαναν αυτές τις ενέργειες για λογαριασμό μου να επιστρέψουν τα χρήματα στο ακέραιο στο Ταμείο αλλιώς θα καταδικαστούν για πλαστογραφία …
ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Αθήνα 28/2/2012
 

Προς την Κεντρική Εξελεγκτική Επιτροπή
Συνάδελφοι,
Πληροφορούμαι ότι στο πλαίσιο του ελέγχου που διενεργεί η Εξελεγκτική Επιτροπή στα οικονομικά πεπραγμένα της ΕΤΕ/ΔΕΗ, διαπιστώνεται στο πρόσωπο μου εικονική χρέωση περιοδειών, για τις οποίες ουδεμία γνώση φέρω και σαφώς ουδέποτε έκανα.
Τα παραπάνω εύχομαι να μην έχουν βάση με την πραγματικότητα, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα βρεθώ στη δυσάρεστη θέση να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματα μου, κατά παντός υπευθύνου, όπως
και την επιστροφή όλου του ποσού που με αφορά στο ταμείο της Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ , από τον όποιο υπαίτιο αυτής της πράξης.
Επιπρόσθετα, για λόγους ηθικής τάξης και προστασίας, παρακαλώ όπως μου αποδοθεί άμεσα και πριν το πέραν του ελέγχου αναλυτική κατάσταση των περιοδειών της συγκεκριμένης περιόδου 2010-2011.

Με εκτίμηση.
Θεοδωρόπουλος Σταμάτης

1 σχόλιο:

pluton είπε...

OΠΟΙΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΡΙΧΤΕ ΤΟ ... ΧΑΛΑΛΙ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΠΟΠΑΤΕΡΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΑΡΑ



http://www.youtube.com/watch?v=lfwXmO2o6pY&feature=player_embedded#!