Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Η αθώωση των βιαστών της μαθήτριας στην Αμάρυνθο αποδεικνύει ξανά τη ρατσιστική παθογένεια των Ελλήνων.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ
Δεν είχε στεγνώσει η μελάνη, που λέγανε κι οι παλιότεροι, από το άρθρο του προηγούμενου φύλλου, όταν μια δικαστική απόφαση ήρθε να επιβεβαιώσει ότι ζούμε σε μια ξενόφοβη και φασιστοειδή χώρα που καμώνεται τάχα μου ότι είναι προοδευτική και, προπαντός, καθόλου ρατσιστική. Το προηγούμενο άρθρο λοιπόν αναφερόταν στους Ελληναράδες που έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους για την ανωτερότητα της φυλής μετά το διεθνές ρεζιλίκι της χώρας που συνεχίζεται αμείωτο και σίγουρα θα καταλήξει σε μια νέα μετανάστευση. Είχε τίτλο «Προσεχώς Έλληνες» (και Ελληνίδες), αυτό δηλαδή που θα αναγγέλλουν σε λίγα χρόνια τα μπουρδέλα του Βελγίου. Κάτι σαν το «Προσεχώς Βουλγάρες», που υπόσχονταν πριν από λίγα χρόνια στη Βόρεια Ελλάδα τα σκυλάδικα. Η υπόθεση του παρόντος άρθρου είναι τόσο εξοργιστική και της αξίζει μόνο ένας τίτλος: Κωλοέλληνες.
Ίσως να θυμάστε την ιστορία της Αμαρύνθου, μιας κωμόπολης στην Εύβοια, όπου το 2006 τέσσερις μαθητές είχαν βιάσει μέσα στις τουαλέτες του Λυκείου τους μια μαθήτρια στη διάρκεια των μαθητικών καταλήψεων. Αρχικά, όταν η 15χρονη κατήγγειλε τον βιασμό της στην Αστυνομία και το σκάνδαλο ξέσπασε, οι ντόπιοι δεν αρνήθηκαν το συμβάν, το απέδωσαν όμως στην προκλητικότητα του θύματος. «Τους έθιγε συνέχεια τον ανδρισμό τους. Τι θέλατε να κάνουν τα παιδιά;» έλεγε ένας νεαρός από τη στενή παρέα των τεσσάρων σε μια δημοσιογράφο αθηναϊκής εφημερίδας. «Τους έλεγε ότι δεν ξέρουν τίποτα από σεξ, τους προκαλούσε [...] Κι αν έγινε βιασμός, δεν πειράζει. Μικρά είναι, θα ξεχάσουν» συμπλήρωνε ένας 65χρονος έμπορος.
Στη συνέχεια όμως η τοπική κοινωνία ανασκουμπώθηκε και αποφάσισε να συγκαλύψει το έγκλημα. Άλλωστε, δύο από τους τέσσερις κατηγορούμενους ήταν γόνοι οικογενειών με τοπική εξουσία, ο ένας εκπαιδευτικού και ο άλλος αστυνομικού. Κάπως έτσι η τοπική αστυνομία δεν μπόρεσε ποτέ να βρει το βίντεο του βιασμού, που μαγνητοσκοπούσαν τρεις μαθήτριες που ήταν συγκατηγορούμενες στην υπόθεση, αλλά βέρες Ελληνίδες. Απεναντίας, η παθούσα δεν διέθετε παρά ελαττώματα, τρία μάλιστα: φτωχή (ήταν εργαζόμενη και παράλληλα αριστούχα μαθήτρια), γυναίκα και, το χειρότερο, ξένη.
Το γεγονός ότι η νεαρή μετανάστρια το πήγαινε φιρί-φιρί δέχθηκε άλλωστε και το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων της Χαλκίδας, που έκρινε παμψηφεί αθώους τους κατηγορούμενους. Σύμφωνα με την απόφαση, που θα μείνει ιστορική, οι κατηγορούμενοι «ασέλγησαν μεν εις βάρος της κοπέλας, ωστόσο αυτό έγινε με τη θέληση της παθούσης»!
Στην ανατριχιαστική δίκη, 40 μάρτυρες κατέθεσαν υπέρ των κατηγορουμένων, μεταξύ των οποίων και εκπαιδευτικοί! Από την πλευρά της μηνύτριας δεν υπήρξε κανένας μάρτυρας, εκτός από τη μητέρα της, καθώς στην αίθουσα υπήρχαν συνθήκες τρομοκρατίας για να μην τολμήσει να εμφανιστεί κανείς.
Το σκηνικό θυμίζει έντονα δίκες της δεκαετίας του '50 ή του '60 στον αμερικανικό Νότο, με κατηγορούμενους μέλη της Κου Κλουξ Κλαν που όχι μόνο αθωώνονται παρά τα εγκλήματά τους, αλλά στο τέλος καταδικάζεται και ο μαύρος, παρότι είναι ο παθών. Όπως ακριβώς η μαθήτρια στην Αμάρυνθο που αντιμετωπίζει τώρα μηνύσεις για ψευδορκία, ψευδή ανωμοτί κατάθεση, ψευδή καταμήνυση, παραπλάνηση σε ψευδορκία και συκοφαντική δυσφήμηση των τεσσάρων πρώην συμμαθητών της. Που ασέλγησαν μεν, αλλά με τη θέληση της παθούσης που τους προκαλούσε. Φταίνε μετά τα κωλοελληνόπουλα;
lifo.gr

1 σχόλιο:

hellraiser είπε...

Τι ευκολα που κρινετε τις αποφασεις της δικαιοσυνης οταν δεν σας συμφερει.Με ποιο δικαιωμα,με ποια γνωση του τι εγινε εκεινη την μερα στην Αμαρυνθο αμφισβητειτε την αθωοτικη αποφαση του δικαστηριου;Εισασταν εκει;Τι σας κανει να μην πιστευετε την αποψη των παιδιων των συμπατριωτων σας(που θα μπορουσε να ειναι και δικα σας παιδια και πιστευετε τυφλα-πιο τυφλα δεν γινεται-την εκδοχη μιας αλλοεθνης λαθρομεταναστριας,η οποια προερχεται απο μια χωρα που ξερουμε ολοι πολυ καλα ποια ειναι η σταση και η νοοτροπια τους περι σεξουαλικων σχεσεων;Με ποιο δικαιωμα συκοφαντιτε,λιδωρειτε,στοχοποιητε,"ασελγειτε" πανω στις ψυχες αυτων των παιδιων,των οικογενειων τους κι ενος ολακερου χωριου;Ποιος σας εχρισε τιμητη και κριτη των παντων;Εαν εχετε διαφορετικα στοιχεια γιαυτην την υποθεση,διαφορετικα απο αυτα που ειχε το δικαστηριο κι εβγαλε την αποφαση που εβγαλε,τοε ειστε υποχρεωμενοι να τα παρουσιασετε στην δικαιοσυνη και στον Ελληνικο λαο,αλλιως ειστε ψευτες,συκοφαντες,ελεινοι προπαγανδιστες.