Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Σπύρος Ρεβύθης για την επίταξη: Είμαι ηλεκτρολόγος 22 χρόνια...

«Είμαι ηλεκτρολόγος με 22 χρόνια προϋπηρεσίας. Εργάζομαι σε 20 και 30 μέτρα κάτω από το έδαφος, η εργασία αυτή εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους για την υγεία. Έχω «τσιμπήσει» λεπτοσπείρωση, από δάγκωμα από αρουραίο. Είμαι υπεύθυνος για τη συντήρηση του δικτύου 20 000 βολτ, όπου μπορεί να είμαστε char με το παραμικρό λάθος. Δουλεύω τη νύχτα και οπωσδήποτε τρεις Κυριακές το μήνα. Όλες οι ώρες δεν λαμβάνονται υπόψη. Ο μισθός μου είναι 750 ευρώ το μήνα, συν € 150 που σχετίζονται με τις συνθήκες υπό τις οποίες δουλεύω και 110 έως 120 ευρώ για την εργασία την Κυριακή. Όλα αυτά. Ως “δώρο” η τριμμερής κυβέρνηση μας τιμώρησε με την επίταξη απέναντι στο νόμιμο δικαίωμα της απεργίας…»,
δήλωση του Σπύρου Ρεβύθη, γραμματέας του συνδικάτου εργαζομένων στο Μετρό της Αθήνας.
tvxs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: