Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Ν.Κουλουμπαρίτσης..."δεν μπορώ να δεχθώ να κηδεμονεύομαι ούτε μπορώ να είμαι υποχείριο"

Παραιτήθηκε o Ν.Κουλουμπαρίτσης - Kατηγορεί την ΠΑΣΚΕ για πραξικόπημα
Για «πραξικοπηματική αντικατάσταση» του κατηγορεί την ηγεσία της ΠΑΣΚΕ, ο παραιτηθείς πλέον πρόεδρος του Συνδικάτου Οδηγών της ΕΘΕΛ, κ. Ν. Κουλουμπαρίτσης.
Ο κ. Κουλουμπαρίτσης, ο οποίος έγινε γνωστός μέσα από τις απεργιακές κινητοποιήσεις των αστικών συγκοινωνιών των τελευταίων μηνών, σημειώνει σε ανακοίνωσή του ότι υποχρεώθηκε να παραιτηθεί «για λόγους συνέπειας, αξιοπρέπειας και αρχών από πρόεδρος του Συνδικάτου, αφού η ανάδειξή μου σ’αυτήν τη θέση έγινε με ψήφους της ΠΑΣΚΕ και της ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ».
Ο συνδικαλιστής σημειώνει, μάλιστα, ότι έμαθε την αντικατάστασή του από τη θέση του γραμματέως της ΠΑΣΚΕ, έπειτα από την τοιχοκόλλησή της στα αμαξοστάσια της ΕΘΕΛ. «Οι λόγοι της παραίτησής μου εξηγούνται από το Καταστατικό της ΠΑΣΚΕ, που προβλέπει ότι ο «έχων την πρώτη ευθύνη είναι ο Γραμματέας της Παράταξης του χώρου». Άρα επί της ουσίας, με την πραξικοπηματική αντικατάστασή μου γίνεται σαφές ότι η παραμονή μου στην θέση του πρόεδρου δεν μπορεί να συνεχιστεί. Το ζητούμενο για μένα δεν είναι να κατέχω αξίωμα, αλλά να εξυπηρετώ τα συμφέροντα των εργαζομένων. Οπότε, δεν μπορώ να δεχθώ να κηδεμονεύομαι ούτε μπορώ να είμαι υποχείριο» σημειώνει στην ανακοίνωσή του.
Ο πρώην πρόεδρος του πολυπληθέστερου σωματείου των αστικών συγκοινωνιών υπογραμμίζει ότι στόχος του ήταν η διατήρηση της αυτονομίας και της ανεξαρτησίας των αποφάσεων του συνδικάτου, «μακριά από "κυβερνητισμούς"», όπως λέει. «Προφανώς, αυτό ενόχλησε κάποιους και ιδιαίτερα τους ενόχλησε η ανακοίνωση του συνδικάτου μας ενάντια στον απεργοσπαστικό μηχανισμό που επιχείρησαν να στήσουν διοίκηση, υπουργείο και κάποιοι παράγοντες» συνεχίζει.
«Με συνέπεια στις αρχές και στις αξίες της ΠΑΣΚΕ, αλλά και διατηρώντας την ιδεολογική μου ταυτότητα και την αντίληψή μου για το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα των οραμάτων μας, παραιτούμαι από την θέση του πρόεδρου του Συνδικάτου και δεσμεύομαι ότι συνεχίζω να είμαι δυναμικά παρών μπροστά στους αγώνες μας, ώστε να δικαιωθούν οι στόχοι μας»
to vima

καταλήγει ο κ. Κουλουμπαρίτσης.


to vima

Δεν υπάρχουν σχόλια: