Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Tο αφιερώνω σε όσους πολύ εγωιστικά διεκδικούν τον τίτλο του αριστερού εξοστρακίζοντας τους υπόλοιπους......


-viva i genti
-viva Che
-viva la vida
-εβίβα!
-το τελευταίο πού κολλάει?
-μήπως κολλάει το προτελευταίο?
-αυτό ταιριάζει
-μα δεν είναι επαναστατικό!
-μα πώς..οι άνθρωποι,ο Τσε και κάθε Τσε πάλεψαν και παλεύουν για τη ζωή.
-το viva la vida είναι τίτλος τραγουδιού..θα το κάνουμε σύνθημα?
-όλα συνθήματα είναι!!..
τώρα θα με ρωτήσεις..τι θα πει
σύνθημα?αγώνας,πάθος,αναζήτηση(?),ιδανικά?
- αν αντιπροσωπεύει τα παραπάνω,γιατί μετατρέπεται σε ταμπέλα κάθε και ροσκόπου?όμως....
ρε φίλε,μια χαρά δεν είμαστε εδώ?..όμορφα τα πίνουμε,ωραία τραγουδάκια ακούμε,διανυκτέρευση από τις γυναίκες μας πήραμε,καμάκι στις γκόμενες απέναντι κάνουμε,η μελαχρινή σε γουστάρει μεγάλε,τι τα θέλεις λοιπόν τα συνθήματα?
-μην ξεχνάς πως ή επανάσταση είναι καθημερινή..συνέχεια το ξεχνάς!τι σόι αριστερός είσαι ρε γαμώτο?
-πρέπει δηλαδή να λέω τα συνθήματα πρωί,μεσημέρι,βράδυ σα προσευχή για να δείξω πως είμαι σωστός αριστερός?
όταν απεργώ δεν επαναστατώ?
όταν διαβάζω,όταν τραγουδώ,όταν χορεύω,όταν μεθάω,όταν ερωτεύομαι,όταν παίζω τάβλι με τα γεροντάκια..αυτά δεν είναι επανάσταση?
όταν πάω κόντρα και δε μιζεριάζω με τα λούκια που έχω χωθεί?
-με αυτό το σκεπτικό όλοι επαναστάτες είμαστε!
-δε γενικεύω όμως το να διεκδικείς τον τίτλο του επαναστάτη και του αριστερού μόνο για πάρτη σου και να θεωρείς τους υπόλοιπους συντρόφους ανάξιούς σου,και άδικο και ανόητο είναι!
-σώπα μωρέ..εγώ εχω πολυτεχνεία και αγώνες πίσω μου!οι άλλοι τι έχουν?
-λοιπόν φιλαράκι,πάρε τα πολυτεχνεία και τους αγώνες σου,εκτύπωσέ τα και καρφίτσωσέ τα σα παράσημα στο πουκάμισό σου!αλλοτριωμένε επαναστάτη!
κάποια στιγμή θα μάθεις,και αν δε μάθεις δεν πειράζει καθώς η ματαιοδοξία σου δεν έχει όρια,πως οι άνθρωποι που αγωνίζονται ούτε διαφήμιση στην επανάστασή τους κάνουν,ούτε παράσημα γουστάρουν,ούτε αρνούνται να πιούν ένα κρασί με τον κολλητό και να γελάσουν φοβούμενοι πως θα χάσουν τη βαρύτητα της ιστορίας τους.....πήγαινε λοιπόν στους συντρόφους σου που έχουν κι εκείνοι πολυτεχνεία στο βιογραφικό τους και τώρα είναι VIP's σε κλαμπάκια παρέα με τους τότε βασανιστές τους.
Eπανάσταση είναι η ζωή,ο έρωτας,η φιλία,η καθημερινή αντίδραση,η αγωνιώδης προσπάθεια να μη συμβιβαστείς και,όταν χρειαστεί,οι άνθρωποί της θα λιώσουν τα παράσημά σας και θα μπουν μπροστά,όπως πάντα,γνωρίζοντας πως ίσως χάσουν τα πάντα,παλεύοντας για τα πάντα..γιατί τους ανήκουν..
έφαγαν άνθρωπό μου,βασάνισαν δικούς μου..χτυπιούνται καθημερινά άνθρωποί μουυυ!αυτοί είναι τα δικά μου παράσημα..καλά φυλαγμένα μέσα μου...
εβίβα!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΙΩΑΝΝΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: