Την ώρα που η πλειονότητα των πολιτών βυθίζονται στην ύφεση και
βιώνουν σκληρά μέτρα και περικοπές, το ελληνικό δημόσιο βρίσκει λεφτά
για να τα δώσει σε μεγαλοεργολάβους που διαθέτουν και κανάλια που
στηρίζουν επικοινωνιακά το κυβερνητικό έργο.
Το ποσό των 5,7 εκατομμυρίων ευρώ εκταμιεύθηκε με απόφαση του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοίδη για να δοθεί ως τόκοι υπερημερίας στην εταιρεία Μορέας Α.Ε.. Πρόκειται για την εταιρεία που ελέγχεται απο τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ, συμφερόντων Μπόμπολα, που έχει κατασκευάσει τον αυτοκινητόδρομο απο την Κόρινθο έως την Καλαμάτα.
Τα χρήματα αυτά, σύμφωνα με την Καθημερινή, δόθηκαν επειδή η Πολιτεία καθυστέρησε να πληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την κοινοπραξία. Η απόφαση υπεγράφη την τελευταία ημέρα του έτους και προβλέπεται απο την σύμβαση κατασκευής του έργου.
Ακόμα όμως κι αν οι τόκοι αυτοί ειναι νομότυποι, δημιουργείται ηθικό ζήτημα καθώς το δημόσιο αν και καθυστερημένα κατέβαλε τελικώς την χρηματοδοτική συμβολή. Και σε μια περίοδο βαθιάς κρίσης με τον πληθυσμό να βιώνει καταστάσεις ανέχειας, θα μπορούσε να υπάρξει άλλη διαχείριση ή να δοθεί στην κοινοπραξία η ίδια απάντηση που δίνεται και στους εργαζομένους που ζητούν δεδουλευμένα και αξιοπρεπή εργασία: "Δεν υπάρχουν λεφτά. Πρέπει να σωθεί η χώρα".
Λεφτά όμως πάντα υπάρχουν για τους μεγαλοεργολάβους που στηρίζουν το κυβερνητικό έργο των μνημονίων. Πάντως η Καθημερινή σημειώνει ότι με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να κατασκευαστούν τρία σχολεία ή να καλυφθεί το κόστος λειτουργίας δυο νοσοκομείων.
Το ποσό των 5,7 εκατομμυρίων ευρώ εκταμιεύθηκε με απόφαση του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοίδη για να δοθεί ως τόκοι υπερημερίας στην εταιρεία Μορέας Α.Ε.. Πρόκειται για την εταιρεία που ελέγχεται απο τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ, συμφερόντων Μπόμπολα, που έχει κατασκευάσει τον αυτοκινητόδρομο απο την Κόρινθο έως την Καλαμάτα.
Τα χρήματα αυτά, σύμφωνα με την Καθημερινή, δόθηκαν επειδή η Πολιτεία καθυστέρησε να πληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την κοινοπραξία. Η απόφαση υπεγράφη την τελευταία ημέρα του έτους και προβλέπεται απο την σύμβαση κατασκευής του έργου.
Ακόμα όμως κι αν οι τόκοι αυτοί ειναι νομότυποι, δημιουργείται ηθικό ζήτημα καθώς το δημόσιο αν και καθυστερημένα κατέβαλε τελικώς την χρηματοδοτική συμβολή. Και σε μια περίοδο βαθιάς κρίσης με τον πληθυσμό να βιώνει καταστάσεις ανέχειας, θα μπορούσε να υπάρξει άλλη διαχείριση ή να δοθεί στην κοινοπραξία η ίδια απάντηση που δίνεται και στους εργαζομένους που ζητούν δεδουλευμένα και αξιοπρεπή εργασία: "Δεν υπάρχουν λεφτά. Πρέπει να σωθεί η χώρα".
Λεφτά όμως πάντα υπάρχουν για τους μεγαλοεργολάβους που στηρίζουν το κυβερνητικό έργο των μνημονίων. Πάντως η Καθημερινή σημειώνει ότι με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να κατασκευαστούν τρία σχολεία ή να καλυφθεί το κόστος λειτουργίας δυο νοσοκομείων.
koutipandoras
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου