Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΣΥΡΙΖΑ για την υποψηφιότητα Φαήλου Κρανιδιώτη στις ευρωεκλογές: Ο κ. Σαμαράς είναι ο επικεφαλής της ακροδεξιάς δράκας που διοικεί την ΝΔ

Σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ για την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του Φαήλου Κρανιδιώτη στις Ευρωεκλογές 

«Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις "σφαίρες" μου για τον αληθινό αντίπαλο»  «Το σκυλολόϊ του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τ' αρχίδια μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω, γιατί απευθύνομαι στην βάση της ΧΑ, γιατί δηλώνω και είμαι Εθνικιστής, γιατί δεν νοιώθω ΚΑΝΕΝΑ δέος για όλους αυτούς τους μαλάκες».
http://www.tanea.gr/news/politics/article/5044298/ybreis-fahloy-sto-facebook-eimai-ethnikisths-to-skyloloi-toy-syriza-moy-epitithetai/  
Αυτός ο άνθρωπος, σύμβουλος του Πρωθυπουργού, ανακοίνωσε  σήμερα στο Μega πως θα είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής με την ΝΔ.

Κι ύστερα ψάχνουμε να βρούμε αν ο Μπαλτάκος ήταν ο μοναδικός ακροδεξιός στο περιβάλλον Σαμαρά. Στην πραγματικότητα ο κ. Σαμαράς είναι ο επικεφαλής της ακροδεξιάς δράκας που διοικεί την ΝΔ.
left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: