Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΤ.ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ : Η ΑΠΟΘΑΝΑΤΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ-ΤΙΜΩΡΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ
Πρώτες πρωινές ώρες της 18ης Σεπτεμβρίου πέφτει νεκρός ο αντιφασίστας Παύλος Φύσσας με μαχαιριά στην καρδιά από τον ‘’εκτελεστή’’ του «τάγματος εφόδου-πυρήνας Νίκαιας» της Χρυσής Αυγής Γ.Ρουπακιά.
Πέρασαν μόλις λίγες ημέρες από την αποφράδα ώρα μιας όχι απλά στυγερής δολοφονίας μα θα τολμήσω να πω μιας πολιτικής εκτέλεσης ενός νέου ανθρώπου που η αγάπη του για τη ζωή και τους ανθρώπους τον έκανε να αγωνίζεται καθημερινά ενάντια στον φασισμό και τον ρατσισμό.
Την εκτέλεση ενός αντιφασίστα και αντιρατσιστή τραγουδοποιού, νέου 34 χρόνων καλλιτέχνη, που με τη δουλειά του υμνούσε την ελευθερία και κατήγγειλε τους απογόνους του Χίτλερ,του Ρόμελ,του Ρούντολφ Ες και όλων εκείνων που πλήγωσαν με τα εγκλήματα τους τόσο βαθιά την ανθρωπότητα.
Οι ναζί τον σκότωσαν στο ηρωικό, πολύπαθο και αντιστασιακό Κερατσίνι.

Τα τάγματα εφόδου των νεοναζί της Χρυσής Αυγής ,όπως όλα αποδεικνύουν από τα στοιχεία της αστυνομίας αλλά και από την εισαγγελική έρευνα και ανάκριση των συλληφθέντων , αφού άρχισαν την εγκληματική τους δράση πριν από χρόνια με πογκρόμ ενάντια στους άμοιρους μετανάστες που βρέθηκαν σ’ ετούτη τη δυστυχισμένη χώρα ,αφού τους ξυλοκόπησαν ,αφού τους κατάστρεψαν την ελάχιστη περιουσία τους και σε πολλές περιπτώσεις έφτασαν και σε ακρότητες με επιθέσεις κατά ζωής ,προειδοποιώντας για τη συνέχεια, συνέχισαν το βίαιο φασιστικό - ρατσιστικό έργο τους ,βλέπετε ο νέο-φασισμός πάντα ονειρεύεται την αίγλη εκείνου του τρίτου Ραϊχ και θέλει τους ανθρώπους με κίτρινα μα και κόκκινα ,ρόζ και όλα τα χρώματα του ουρανού ραμένα άστρα στα πέτα των ανθρώπων.

Οι δολοφόνοι της ειρήνης με την ίδια πρακτική που χρησιμοποιούν δεκαετίες ολόκληρες ,με τρόπο παρακρατικών μαφιόζων, με τρόπο που θυμίζει την δολοφονία Λαμπράκη έμπηξαν ένα μαχαίρι στην καρδιά του άτυχου νέου αγωνιστή.
Όμως παράλληλα στόχος τους προφανώς δεν ήταν το μαχαίρι να μπει μόνο στην καρδιά του Παύλου αλλά όπως και τότε στη Θεσσαλονίκη με τον Λαμπράκη να μπει βαθιά στα θεμέλια της κοινωνικής ειρήνης και σταθερότητας. Το όπλο και το μεταφορικό μέσο αλλάζουν μόνο ,τότε σιδερολοστός και τρίκυκλο σήμερα μαχαίρι και αυτοκίνητο.

Ο σκοπός τους ολόιδιος και τότε και σήμερα.

Η αποσταθεροποίηση της κοινωνικής ειρήνης και κυρίως της πολιτικής ζωής του τόπου.
Η επικείμενη άνοδος της Αριστεράς στην Ελλάδα και η σοβαρότατη ένδειξη πως η Αριστερά θα βγει νικητής σε επερχόμενες εκλογές είναι προφανές πως όχι απλά ‘οι ναζί τρομάξανε’ ,παραφράζοντας το τραγούδι του Πάνου Τζαβέλα, μα ενεργοποιούν όλους τους μηχανισμούς τους ώστε να προκαλέσουν αναστάτωση και εμπόδια σε μια τέτοια εξέλιξη με όποιο κόστος .Και βέβαια αυτές οι πρακτικές είναι πάντοτε γεμάτες αίμα.

Πόσο μάλλον όταν σε περίπτωση εκλογικής νίκης της Αριστεράς στην Ελλάδα ο αντίκτυπος θα ακουστεί σε ολόκληρη την Ευρώπη και κυρίως σε εκείνη του νότου που βασανίζεται από την κρίση και που θα μπορούσε να έχει αλυσιδωτές πολιτικές ανατροπές σε όλο το μήκος του.
Ένα ενδεχόμενο που είναι σαφές πως το φοβούνται όπως ο διάολος το λιβάνι μιας και η δράση των νεοναζί φασιστών και ρατσιστών δεν σταματά στα σύνορα της Ελλάδας, μα με υπόγειες μα και με ευθείς διαδρομές συνδέονται ως ενιαίο κίνημα σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η μεγάλη λαϊκή και πάντα ειρηνική πλατιά μάζα αυτού του τόπου που πάντοτε αγωνίζεται για την ειρήνη, την ελευθερία ,τη δημοκρατία, την παιδεία, την αξιοπρέπεια και την αλληλεγγύη των λαών, τα ίσα δικαιώματα των ανθρώπων ,την αγάπη … το χάδι στα κεφάλια χαμογελαστών – χαρούμενων παιδιών όλων των εθνών αυτού του κόσμου… θα στείλει τα σχέδια τους στον κάλαθο των αχρήστων της ιστορίας .

Τους γυρνάμε την πλάτη με μεγάλη προσοχή και σοβαρότητα. Δεν θα τους δώσουμε την ευκαιρία να ευοδωθούν τα σκοταδιστικά τους σχέδια και όνειρα.
Θα διαφυλάξουμε την ειρήνη και δεν θα συρθούμε τόσο εύκολα σε αυτό που επιθυμούν.
Αυτά λίγο πολύ γνωστά.

Η ΑΠΟΘΑΝΑΤΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ-ΤΙΜΩΡΟΥ

Καθώς όμως η κοινωνική απαίτηση είναι η διαφύλαξη της ειρήνης και το ξερίζωμα μια και καλή του σκοταδισμού και των σχεδίων αποσταθεροποίησης ,φαίνεται, πως η ‘’εκτέλεση’’ του Παύλου Φύσσα δεν αρκεί και πως το σχέδιο αυτό δεν εγκαταλείφτηκε αλλά συνεχίζεται με πολλούς και διάφορους τρόπους αναπτύσσοντας και συμπληρώνοντας καθημερινός νέα σχέδια και πρακτικές.

Έτσι λοιπόν φτάσαμε και σε αυτό …Η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» αβασάνιστα και κάτω από κουπόνια προσφοράς στο πρωτοσέλιδο της 22ας Σεπτεμβρίου έβαλε με περίσσιο θράσος φωτογραφία (ιστορικό σαφώς και ανατριχιαστικό) ντοκουμέντο της στιγμής που ο άτυχος αγωνιστής της ελευθερίας και της ζωής ξεψυχά στα χέρια της άμοιρης συντρόφου του.

Με μια εύκολη ματιά κανείς φτάνει στο σημείο να θεωρήσει πως σκοπός της δημοσίευσης δεν είναι άλλος από την κερδοσκοπία επάνω στο θάνατο του Παύλου ,μα είναι έτσι; Χρήζει σκέψης και διερεύνησης και αυτό γιατί η δημοσίευση της καθ’ όλα ιστορικής (στις μαύρες σελίδες της τελευταίας) φωτογραφία γεννά πλήθος από ερωτήματα.

Πρώτα και κύρια ποιο είναι το χέρι του φωτογράφου; Γιατί όποιο και αν είναι σαφέστατα συζητάμε για αυτόπτη μάρτυρα.

Πρόκειται για πολίτη η αστυνομικό όργανο που βρισκόταν στο σημείο;

Απ’ όλες τις καταθέσεις ,έτσι όπως βγαίνουν στα ΜΜΕ, ο Ρουπακιάς έφτασε τελευταίος μα υπήρχαν άλλα 25 με 30 άτομα τα οποία συνεπλάκησαν με την μικρή παρέα Φύσσα και τα οποία κατάφεραν να διαφύγουν και μοναδικός, από το συμβάν που συνελήφθηκε ήταν ο μαχαιροβγάλτης.

Ο φωτογραφικός φακός δεν πήρε κανένα άλλο στιγμιότυπο πέραν αυτού που παρουσιάζεται στο «πρώτο θέμα»;
Πριν ελαχίστων ημερών και δημοσίως σε τηλεοπτική-ενημερωτική εκπομπή η μαυροντυμένη μητέρα Φύσσα κατήγγειλε πως από αυτόπτη μάρτυρα κατατέθηκε στην αστυνομία βίντεο της συμπλοκής και της δολοφονίας του παιδιού της, κάτι που η αστυνομία αρνείται.

Εγείρεται το ερώτημα λοιπόν (και καλό σε αυτό το ερώτημα είναι να απαντήσουν ανεξάρτητοι ειδικοί επεξεργασίας φωτογραφίας και βίντεο) εάν πρόκειται για φωτογραφία η για στοπ καρέ από βίντεο.

Και φυσικά ποιος παρέδωσε το εν λόγο υλικό στην συγκεκριμένη εφημερίδα που μέχρι «χθες» παρουσίαζε τη Χρυσή Αυγή ως προσκοπάκια και η τηλεοπτική εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη έφερνε καλεσμένο τον ‘’εγερθητο’’ Γερμενή (μετά συζύγου) φτιάχνοντας του το προφίλ καλού λαϊκού παιδιού.
Πριν δυο βδομάδες η ίδια εφημερίδα δημοσίευσε και άλλη μια μακάβρια φωτογραφία ,εκείνη του νεκρού-αυτόχειρα στο γραφείο του μόδιστρου Ασλάνη.

Και ως εκεί πες πως η σχέση του Αναστασιάδη (στα πλαίσια έστω και ακραίου και αιμοσταγή ρεπορτάζ) με τους έχοντες τέτοιο υλικό ,ενδεχομένως (πιθανολογώντας και μη γνωρίζοντας μην παρεξηγηθώ) από το εγκληματολογικό, να πει κανείς πως είναι δουλειά ενός δαιμόνιου ρεπόρτερ.

Όμως η εκτέλεση του Παύλου Φύσσα δεν αφορά κάποιον διάσημο αυτόχειρα ,είναι ένα πολιτικό γεγονός που συνταράσσει ολόκληρη τη χώρα ,το πρώτο μέρος ενός σχεδίου αποσταθεροποίησης της, ένα μαύρο γεγονός στην ιστορία του χιλιο βασανισμένου τόπου και κυρίως ,στο ελάχιστο έπρεπε να είναι μέρος των αποδεικτικών στοιχείο και της έρευνας και όχι μια φωτογραφία απλωμένη στα υγρά απ’ την βροχή περίπτερα ,βορά στα μάτια ακόμη και μικρών παιδιών.

Η εφημερίδα οφείλει να πει την πηγή της, αν αφορά πολίτη πρέπει να καλεστεί ως μάρτυρας, αν αφορά άλλον να λογοδοτήσει για τη διαρροή και αν όλα αυτά δεν συμβούν τότε δικαίως θα σκεφτούμε πως η δημοσίευση της ουδόλως σκοπό έχει απλά την κερδοσκοπία μα αντιθέτως σκοπός της είναι να συνεχίσει αυτό που μέχρι πρότινος έκανε, δηλαδή να αναδεικνύει τη δύναμη της Χρυσής Αυγής και τα έργα της και μάλιστα αυτή τη φορά με τη έννοια του τιμωρού εκείνου που κοιτά αγριεμένος και κουνά το δάκτυλο προς τους πάντες (και μάλιστα από τα περίπτερα) λέγοντας «καθίστε καλά γιατί κοιτάξτε τι θα πάθετε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: