Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Λίγες σκέψεις για πολλά σχόλια: του Θέμη Τζήμα, Μέλους Ε.Σ. ΠΑΣΟΚ

του Θέμη Τζήμα
Μέλους Ε.Σ. ΠΑΣΟΚ

Πριν δύο μέρες έστειλα ένα άρθρο στο tvxs, όπως και άλλες φορές έχω κάνει. Οι υπεύθυνοι του site είχαν την ευγένεια να το δημοσιεύσουν.
Το ότι βγήκε ένα άλλο άρθρο με αφορμή το δικό μου και ότι έχουν μέχρι σήμερα γίνει κοντά 150 σχόλια και στα δύο μαζί μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον.
Ένα τμήμα των σχολίων αφορά πολιτική κριτική. Κατά βάση στο ΠΑΣΟΚ και λιγότερο στα όσα γράφω. Καλοδεχούμενα.
Ένα άλλο μεγάλο τμήμα αφορά την έκφραση οργής απέναντι στο ΠΑΣΟΚ που προσωποποιείται σε μένα, επειδή καταθέτω δημόσια τις απόψεις μου. Κατανοητή αλλά καταστροφική για το λαϊκό κίνημα σε αυτή τη φάση. Μένει στην επιφάνεια και δε διεισδύει στις βαθύτερες πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις. Έχει γίνει αυτό το λάθος και σε άλλες φάσεις με ολέθριες επιπτώσεις για το λαό.
Υπάρχει και ένα τμήμα που είναι απλά υβριστικό και στο οποίο απάντησα για πρώτη φορά με έντονο σαρκασμό. Τους αξίζει. Είναι οι "επαγγελματίες" της αριστεράς και της αγανάκτησης. Αυτοί που δεν προσφέρουν τίποτα. Ωθούν απλά σε νέες ήττες, διασπάσεις, αδιέξοδα κτλ. Είδα το ιστορικό σχολίων των περισσοτέρων εξ αυτών. Τις περισσότερες φορές βρίζουν όλους πλην εαυτών. Δεν ξέρω αν είναι εκκολαπτόμενοι προβοκάτορες ή απλά αφελείς.
Δεν πρόκειται πάντως να με ωθήσουν στο να μη δημοσιοποιώ τις σκέψεις μου. Αυτοί μπορούν να τις σχολιάζουν όσο θέλουν.

Αλίμονο όμως αν τις μέρες που έρχονται, μέρες που το λαϊκό κίνημα πρέπει να ωριμάσει και να μετασχηματίσει τις πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές δυνάμεις, τέτοιες φωνές έχουν την παραμικρή τύχη. Θα το εκφυλίσουν στο χουλιγκανισμό και στην πολυδιάσπαση.
Στις προσωπικές βρισιές τους, περί του πόσα λέφτα βγάζω κτλ θα μπορούσα να απαντήσω αναφέροντας την ηλικία μου και το πόσα βγάζω. Δε θα τους κάνω τη χάρη.
Την ώρα που ο λαός εκβιάζεται με το δίλημμα "δραχμή ή υποταγή" όλοι μας πρέπει να δράσουμε δημόσια και ανοιχτά. Έτσι δίνω τον αγώνα μου όπως τον αντιλαμβάνομαι. Από τον κομματικό χώρο που πριν χρόνια διάλεξα. Στο δρόμο, που ήμουν και σήμερα όπως και σε όλες τις πορείες από τότε που ήμουν πρωτοετής φοιτητήε, χωρίς να εισπράξω κανένα γιαούρτι παρεμπιπτόντως. Όχι ότι θα με κλόνιζε και ως προσωπικότητα αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Μου έχουν τύχει σε μαζικούς αγώνες- πχ. Λωρίδα της Γάζας στον πόλεμο του 2010- πράγματα που οι περισσότεροι εξ αυτών που βρίζουν ούτε τα φαντάζονται.

Αυτοπροσδιορίζομαι και δεν ετεροπροσδιορίζομαι.
Το αν η δική μου επιλογή, όπως και πολλών άλλων είναι η πιο αποτελεσματική για τους λαϊκούς αγώνες ή αυτή εκείνων που επιλέγουν άλλους δρόμους, μόνο η πορεία των πραγμάτων μπορεί να το δείξει.
Συντροφικά, μέχρι το επόμενο κείμενο,
ακόμα μέλος του ΕΣ ΠΑΣΟΚ
Θέμης Τζήμας

Δεν υπάρχουν σχόλια: