Της Ρένας Διακίδη
Δεν γνωρίζω ποιος επικοινωνιολόγος πρότεινε και η κυβέρνηση υιοθέτησε την ιδέα για το διαφημιστικό σποτ «20 μήνες αγώνας», που κυκλοφορεί ως απάντηση στους «Αγανακτισμένους» πολίτες, που κατά εκατοντάδες χιλιάδες πλέον, κατακλύζουν τις πλατείες, διαμαρτυρόμενοι για το Μνημόνιο και τα μέτρα λιτότητας.
Δεν σκέφτηκε αυτός ο «πεφωτισμένος» εγκέφαλος που συνέλαβε την ιδέα, ότι με τον τρόπο αυτό δεν πείθεις για το έργο που έκανε η κυβέρνηση του 20 μήνες κατά τους οποίους διαχειρίζεται τα πράγματα του τόπου, δεν εκτονώνεις την οργή και την αγανάκτηση, απεναντίας, ρίχνεις λάδι στη φωτιά;
Πόσο δύσκολο ήταν να καταλάβουν ότι όταν βιώνεις καθημερινά ένα πρωτοφανή για τη νεώτερη ιστορία της χώρας ξεσηκωμό, δεν επιχειρείς – ούτε – γι αστείο – να παρουσιάσεις την πολιτική που προκαλεί τον ξεσηκωμό αυτό ως επίτευγμα και σωτηρία της χώρας. Πολύ δε περισσότερο όταν αυτή η πολιτική περνά μέσα από επίσης πρωτοφανή ύφεση και ποσοστά ανεργίας. Πολύ δε περισσότερο, όταν τις μέρες που «διαφημίζεις» την πολιτική σου ως επιτυχημένη, η τρόικα σου ζητά και συ αποδέχεσαι, για λογαριασμό του λαού, ένα ακόμη πιο σκληρό και επώδυνο πακέτο μέτρων, διότι το προηγούμενο, το «Μνημόνιο 1» απέτυχε!
Εν ολίγοις, πρόκειται για ένα απίστευτο επικοινωνιακό ατόπημα, που δύσκολα το αποδέχεται ακόμη κι ο καλοπροαίρετος πολίτης αυτής της χώρας, που έχει πεισθεί ότι το ΔΝΤ και ο μηχανισμός στήριξης ήταν μονόδρομος.
Οι χιλιάδες πολίτες που διαδηλώνουν – και τις επόμενες μέρες που θα ψηφίζεται το «Μνημόνιο 2» θα είναι πολύ περισσότεροι – θέλουν , έστω και για επικοινωνιακούς λόγους, να αισθάνονται ότι η κυβέρνησή τους, ει μη τι άλλο, αντιλαμβάνεται τους λόγους της αγανάκτησης, προσπαθεί να σταθεί δίπλα τους με κατανόηση και συγκατάβαση. Δεν προκαλεί παρουσιάζοντας ως επίτευγμα τον «πρωτόγνωρο μηχανισμό στήριξης»!
Μια πρώτη γεύση της οργισμένης υποδοχής που έτυχε το συγκεκριμένο σποτ, η κυβέρνηση την πήρε από τα αντι-σποτ παρωδία, που ήδη ξεφυτρώνουν το ένα μετά το άλλο στο διαδίκτυο. Προς το παρόν…
grafida.net
Δεν γνωρίζω ποιος επικοινωνιολόγος πρότεινε και η κυβέρνηση υιοθέτησε την ιδέα για το διαφημιστικό σποτ «20 μήνες αγώνας», που κυκλοφορεί ως απάντηση στους «Αγανακτισμένους» πολίτες, που κατά εκατοντάδες χιλιάδες πλέον, κατακλύζουν τις πλατείες, διαμαρτυρόμενοι για το Μνημόνιο και τα μέτρα λιτότητας.
Δεν σκέφτηκε αυτός ο «πεφωτισμένος» εγκέφαλος που συνέλαβε την ιδέα, ότι με τον τρόπο αυτό δεν πείθεις για το έργο που έκανε η κυβέρνηση του 20 μήνες κατά τους οποίους διαχειρίζεται τα πράγματα του τόπου, δεν εκτονώνεις την οργή και την αγανάκτηση, απεναντίας, ρίχνεις λάδι στη φωτιά;
Πόσο δύσκολο ήταν να καταλάβουν ότι όταν βιώνεις καθημερινά ένα πρωτοφανή για τη νεώτερη ιστορία της χώρας ξεσηκωμό, δεν επιχειρείς – ούτε – γι αστείο – να παρουσιάσεις την πολιτική που προκαλεί τον ξεσηκωμό αυτό ως επίτευγμα και σωτηρία της χώρας. Πολύ δε περισσότερο όταν αυτή η πολιτική περνά μέσα από επίσης πρωτοφανή ύφεση και ποσοστά ανεργίας. Πολύ δε περισσότερο, όταν τις μέρες που «διαφημίζεις» την πολιτική σου ως επιτυχημένη, η τρόικα σου ζητά και συ αποδέχεσαι, για λογαριασμό του λαού, ένα ακόμη πιο σκληρό και επώδυνο πακέτο μέτρων, διότι το προηγούμενο, το «Μνημόνιο 1» απέτυχε!
Εν ολίγοις, πρόκειται για ένα απίστευτο επικοινωνιακό ατόπημα, που δύσκολα το αποδέχεται ακόμη κι ο καλοπροαίρετος πολίτης αυτής της χώρας, που έχει πεισθεί ότι το ΔΝΤ και ο μηχανισμός στήριξης ήταν μονόδρομος.
Οι χιλιάδες πολίτες που διαδηλώνουν – και τις επόμενες μέρες που θα ψηφίζεται το «Μνημόνιο 2» θα είναι πολύ περισσότεροι – θέλουν , έστω και για επικοινωνιακούς λόγους, να αισθάνονται ότι η κυβέρνησή τους, ει μη τι άλλο, αντιλαμβάνεται τους λόγους της αγανάκτησης, προσπαθεί να σταθεί δίπλα τους με κατανόηση και συγκατάβαση. Δεν προκαλεί παρουσιάζοντας ως επίτευγμα τον «πρωτόγνωρο μηχανισμό στήριξης»!
Μια πρώτη γεύση της οργισμένης υποδοχής που έτυχε το συγκεκριμένο σποτ, η κυβέρνηση την πήρε από τα αντι-σποτ παρωδία, που ήδη ξεφυτρώνουν το ένα μετά το άλλο στο διαδίκτυο. Προς το παρόν…
grafida.net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου