Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Κυβέρνηση εκτος ΠΑΣΟΚ και Κινήματος

Όταν η κυβέρνηση με τον πιο ξεδιάντροπο τρόπο προαναγγέλει στα πλαίσια του Μνημονίου-2 απολύσεις εργαζομένων, ξεπουλημα Δημοσιας περιουσιας, καθετες μειωσεις μισθων και συνταξεων, τότε η κυβέρνηση του δεν έχει καμιά σχέση με το ΠΑΣΟΚ.
Η τήρηση της διακήρυξης της 3ης Σεπτέμβρη 1974, για Εθνική Ανεξαρτησία, Λαϊκή Κυριαρχία, Κοινωνική Απελευθέρωση και Δικαιοσύνη, καθώς και η
υπεράσπιση του κόμματος και του πολιτικού χώρου του Κινήματος εναπόκειται πλέον στα Μέλη και τους Φίλους του ΠΑΣΟΚ.
1klik-aristera 

4 σχόλια:

fanis panagiotopoulos είπε...

Αν το ΠΑΣΟΚ είναι οι βουλευτές που, την ώρα που η Ελλάδα βρίσκεται στα όριά της στη μάχη για τη σωτηρία της, αυτοί σκέφτονται μόνο τον τρόπο επανεκλογής τους στις επόμενες εκλογές, τότε δεν είμαι με αυτό το ΠΑΣΟΚ.

Αν το ΠΑΣΟΚ είναι τα στελέχη που τόσα χρόνια όλα τα έβλεπαν καλά και τώρα που μας κυβερνά ένας άνθρωπος που κάνει κατάθεση ψυχής καθημερινά στον αγώνα του για τη σωτηρία της πατρίδας, δεν τους αρέσει γιατί δεν είναι αρκετά «σοσιαλιστής», τότε δεν είμαι με αυτό το ΠΑΣΟΚ.

Αν το ΠΑΣΟΚ είναι η πίστη σε μια παρωχημένη ιδεολογία των δεκαετιών του ’70 και του ’80, με κάθε κόστος και κόντρα στη λογική, τότε δεν είμαι με αυτό το ΠΑΣΟΚ.

Αν το ΠΑΣΟΚ είναι η Βάσω Παπανδρέου, ο Άκης, ο Κίμωνας Κουλούρης, ο Λιάνης (και η Λιάνη), ο Δημαράς και όχι ο Γιώργος Παπανδρέου, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ο Γιάννης Ραγκούσης, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο Ανδρέας Λοβέρδος κλπ, τότε δεν είμαι με αυτό το ΠΑΣΟΚ!

Αν το ΠΑΣΟΚ είναι τα συνδικαλιστικά φέουδα που θεωρούν (και με τις πλάτες βουλευτών) ότι έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο πάνω στη διαχείριση των κρατικών οργανισμών, ή της κρατικής περιουσίας, τότε δεν είμαι με αυτό το ΠΑΣΟΚ.

Αν το ΠΑΣΟΚ είναι ο τοπικός κομματάρχης που η μόνη του αγωνία είναι να εκλέξει τον δικό του υποψήφιο, τότε δεν είμαι με αυτό το ΠΑΣΟΚ.


Το δικό μου ΠΑΣΟΚ δεν είναι μουσειακό έκθεμα, αλλά ζωντανός πολιτικός οργανισμός, έτοιμος να πέσει στη φωτιά και θυσιαστεί για το μέλλον της Ελλάδας.

Το δικό μου ΠΑΣΟΚ δεν είναι ένα σύμβολο και μια σφραγίδα, αλλά ενεργοί πολίτες.

Το δικό μου ΠΑΣΟΚ είναι πρώτα δημοκρατικό και πατριωτικό και στη συνέχεια οτιδήποτε άλλο!

Το δικό μου ΠΑΣΟΚ δεν ξεχωρίζει τους «δικούς μας» από τους «άλλους», αλλά τους ικανούς από τους ανίκανους, τους χρήσιμους από τους άχρηστους.


Το δικό μου ΠΑΣΟΚ είναι το κόμμα που οραματίστηκε ο Γιώργος Παπανδρέου.

Μπορεί το δικό μου ΠΑΣΟΚ να μη γίνει ποτέ 100% πραγματικότητα. Δεν έχει σημασία. Όταν πλησιάσεις τόσο κοντά στο όραμά σου, δεν μπορείς ποτέ πια να γυρίσεις πίσω.

Ή θα αλλάξουμε την Ελλάδα ή…

http://olaosdenksexna.blogspot.com/2011/06/blog-post_15.html

Unknown είπε...

ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΣΟΚ...ΑΠΛΑ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚ!!!
ΥΓ. Αλοιμονο αν αλλαξετε την Ελλαδα προς τη κατευθυνση που επιβαλει η ΤΡΟΙΚΑ!!...

New World είπε...

Αγαπητέ κύριε Παναγιωτόπουλε. Καταλαβαίνω εκ του κειμένου σας πως είστε ευτυχισμένος με το τωρινό ΠΑΣΟΚ και κάθε δικαίωμα έχετε. Διότι σε αυτό κυριαρχούν στελέχη όπως ο κ.Λοβέρδος και ο κύριος Χρυσοχοϊδης. Στο νέο ΠΑΣΟΚ δεν έχει επίσης θέση η ιδεολογία του '70 και του '80 (αν και το καταστατικό άλλα γράφει) οπότε ούτε εκεί βρίσκω πρόβλημα για εσάς. Επίσης αναφορικά με το ΠΑΣΟΚ ως σύμβολο και σφραγίδα νομίζω δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς πλέον ο πράσινος ήλιος τίποτε θετικό δε συμβολίζει για το μέσο -μη φανατικό ψηφοφόρο του ΠΑΣΟΚ- πολίτη (ή στον κ.Παπανδρέου ο οποίος προσπάθησε -ανεπιτυχώς- να τον αντικαταστήσει). Ούτε ως προς τους ενεργούς πολίτες. Η πράσινη κομματική στρατιά παραμένει ενεργή και πιστή στον ηγέτη, ανεξαρτήτως πολιτικής. Τέλος, είναι προφανές πως πλέον το ΠΑΣΟΚ είναι αυτό που από παλιά οραματιζόταν ο κ. Γεώργιος Παπανδρέου και όχι αυτό που οραματιζόταν ο Α.Παπανδρέου. Οπότε και εκεί όλα εντάξει.

Σε γενικές γραμμές δηλαδή το ΠΑΣΟΚ των ονείρων σας είναι εδώ και άντε κάτι λίγες πινελιές να χρειάζονται. Σας ζηλεύω διότι το δικό μου ΠΑΣΟΚ έχει πεθάνει -κυριολεκτικά και μεταφορικά- εδώ και 15 χρόνια (σε λίγες μέρες συμπληρώνονται).

Δε σας ζητάω να αλλάξετε το ΠΑΣΟΚ, δικό σας είναι πια, ό,τι θέλετε το κάνετε. Δύο πράγματα μόνο επιτρέψτε μου να σας ζητήσω.

1. Σας παρακαλώ αλλάξτε το καταστατικό του κόμματος. Φτιάχτηκε για ένα άλλο κόμμα. Για ένα κόμμα με ιδεολογία το δημοκρατικό σοσιαλισμό. Όχι με ιδεολογία την απελευθέρωση της αγοράς και τη συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους.

2. Όπως εγώ (και όσοι -λίγοι ή πολλοί δε παίζει ρόλο) σεβάστηκα πως πλέον το ΠΑΣΟΚ δεν είναι το δικό μου κόμμα αλλά το δικό σας, σεβαστείτε το και εσείς. Μην με αποκαλέσετε προδότη όταν με δείτε να μη σας ξαναψηφίζω ποτέ. Διότι δεν υπήρξα ΠΟΤΕ Πασόκος. Ήμουν και είμαι Δημοκράτης Πατριώτης Σοσιαλιστής (με αυτή τη σειρά). Και για αυτό δεν έχω απλώς το δικαίωμα αλλά την υποχρέωση να μη ψηφίζω ένα κόμμα το οποίο

γιωργ είπε...

το δικο σας πασοκ κυριε fanis panagiotopoulos
ειναι κατι αλλο αλλα οχι πασοκ
εαν θελετε να δειτε ποιο ειναι το πασοκ δεν εχετε παρα να διαβασετε την διακηρυξη της 3ης Σεπτεμβρη του 1974
εμεις σ αυτο το πασοκ δωσαμε την ψηφο μας
εαν θελετε ενα τετοιο πασοκ που αναφερετε ποιο πανω μπορειτε να κανετε μια δικη σας διακηρυξη με τον χ αρχηγο σας και να βγητε να σας ψηφισουν
εγω για αλλο πασοκ παλεψα και αλλο πασοκ ψηφισα απο αυτο που θελετε εσεις
εαν θελεις κατι καινουριο δεν μπορεις παρα να το δημιουργησεις και οχι να καπελωσεις με τις νεες ιδεες σου (εκτρωμα) τους αγωνες και την ιστορια του λαου διπλα στον αντρεα