Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΕΝΝΙΑ: «Ο λαός θα υποδείξει αριστερή λύση»

tsantiri.gr 
Μεριάστε να διαβώ!!! Τώρα παίρνω εγώ την τύχη μου στα χέρια μου…!!!
Μεριάστε!!! Απολογηθείτε στα αφεντικά σας για την αποτυχία σας. Γιατί εμείς πια, δεν σας ακούμε, δεν σας υπολογίζουμε, δεν σας θέλουμε!
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΕΣΑΣ!!!
Δεν έχετε την συναίνεσή μας ούτε και την ανοχή μας αυτή τη φορά!
Οι λόγοι τόσοι, όσοι είναι οι πολίτες αυτής της Χώρας. Τόσοι, όσοι είναι οι πολίτες της Ευρώπης που περιμένουν από εμάς να τιμωρήσουμε τους υπερασπιστές των Τραπεζών και των συμφερόντων των δανειστών!
Λέμε ΟΧΙ !!!
Όχι …για την απελευθέρωση των απολύσεων.
Όχι…για την εξαφάνιση των επιδομάτων ανεργίας
Όχι…για την εκτόξευση της ανεργίας
Όχι…για τα έκτακτα χαράτσια
Όχι… για την κατάργηση της περίθαλψης
Όχι…για τον ψεκασμό με χιλιάδες χημικά των διαδηλωτών
Όχι…για τη συρρίκνωση των μισθών και των συντάξεων
Όχι…για την εξαθλίωση που μας οδήγησαν
Όχι …για το δάχτυλο που μας κουνούσαν ειρωνικά και αλλαζονικά όλο αυτό το διάστημα
ΛΕΜΕ ΝΑΙ στην ΑΡΙΣΤΕΡΑ και στο ΣΥΡΙΖΑ – Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο
Γιατί έχουμε και Πρόγραμμα και Αποφασιστικότητα να συγκρουστούμε με όλα αυτά τα κυρίρχα Κέντρα που θέλουν να μας καταστήσουν τριτοκοσμική αποικία!!!
Προχωράμε με αξιοπρέπεια !!!

ΓΕΝΝΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ του ΣΩΚΡΑΤΗ (Εκπαιδευτικός στα Ράλλεια Πειραματικά Σχολεία )
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α’ ΠΕΙΡΑΙΑ και ΝΗΣΙΩΝ
ΣΥΡΙΖΑ-ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ: Γεννήθηκα στην Τρίπολη Αρκαδίας το 1974 , ενώ έχω προσφυγικές ρίζες από τη Σμύρνη της Μικρασίας και καταγωγή από τον Πειραιά.
Το 1995 εκλέχτηκα στο Γραφείο Πόλης της Σπουδάζουσας Α.Ε.Ι. Αθηνών της Νεολαίας ΠΑ.ΣΟ.Κ. και το 1998 στο Κεντρικό Συμβούλιο της Νεολαίας, με αρμοδιότητες στο Γραφείο Σπουδάζουσας.
Το 1998 εκλέχτηκα Πρόεδρος του Συλλόγου Φοιτητών «Αλέξανδρος Δελμούζος» του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ως εκπρόσωπος της Ε.Φ.Ε.Ε. ήμουν μέλος του Δ.Σ. Του Κ.Ε.Γ.Μ.Ε. (Κέντρο Ερευνών για τη Γυναίκα της Μεσογείου ).
Σήμερα, ζω και εργάζομαι ως δασκάλα στον Πειραιά. Είμαι παντρεμένη με τον γυμναστή και πρώην καλαθοσφαιριστή του Πειραϊκού, Στράτο Βαφεία κι έχω έναν γιο τον Στέφανο -Σωκράτη, πέντε χρονών.
Το Μάιο του 2010, διαχώρισα τη θέση μου από τις Μνημονιακές Πολιτικές του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και αποφάσισα να συμβάλλω ενεργά στη δημιουργία μιας μεγάλης Αριστερής Κίνησης, ως Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Πειραιά και Νησιών, με το Συνδυασμό «ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ» .
Το 2011-12 ήμουν μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του Πανελλήνιου Άρματος Πολιτών. Η επιλογή του επικεφαλής του Κόμματος να ενταχθεί σε δεξιό σχήμα με βρήκε αντίθετη, γι΄αυτό και δημιουργήσαμε την Πολιτική Κίνηση «Αλληλεγγύη» με επικεφαλής τον Στάθη Παναγούλη και μαζί με τους συναγωνιστές μου, αποφασίσαμε να συμπράξουμε εκλογικά με το συνδυασμό «ΣΥΡΙΖΑ – ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ» σεβόμενη την ιδεολογία και τις αρχές μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: