Τρίτη 29 Μαΐου 2012

ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Στις φυλακές Κορίνθου αυτή στιγμή από τρόφιμα δεν υπάρχει σχεδόν ούτε ένα αυγό...έχουν να πάρουν κονδύλι από το κράτος 3 μήνες...στην παρούσα πολιτική/οικονομική κατάσταση όπου δεν υπάρχει κάποιος, κάπου για ν' ακουστούνε ο μόνος δρόμος (και αναγκαίος) είναι η εύρεση τροφής από εθελοντές και αλληλέγγυους...οι ανάγκες σε τρόφιμα είναι: ρύζι, μακαρόνια, κατεψ. κρέας, αυγά και ό,τι άλλο μπορεί να στείλει ο καθένας/μια ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ !!! Οσοι/σες δεν μπορούν να πάνε στην φυλακή μπορούν να τα στείλουν στην διεύθυνση: ΑΡΓΟΥΣ 52 ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΚΥΡΙΑ ΑΡΓΥΡΩ ΣΑΡΛΑ - ΤΗΛ. 27410/26136"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σε όλους,

Το όνομά μου είναι η κα Μόνικα Roland. Ζω στο Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο και είμαι μια ευτυχισμένη γυναίκα σήμερα; και είπα τον εαυτό μου ότι κάθε δανειστή που να σώσει την οικογένειά μου από την κακή κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε, θα ήθελα να αναφερθώ σε κάθε πρόσωπο που ψάχνει για το δάνειο προς αυτόν, μου έδωσε την ευτυχία για μένα και την οικογένειά μου, ήμουν στην ανάγκη ενός δανείου ύψους $ 250,000.00 για να ξαναρχίσω τη ζωή μου όλη, όπως εγώ είμαι ανύπαντρη μητέρα με 3 παιδιά που γνώρισα αυτόν τον τίμιο και ΘΕΟΥ δανειστή φοβούμενος δανείου άνθρωπος που να με βοηθήσει με ένα δάνειο των $ 250,000.00 δολάρια ΗΠΑ, είναι ένας Θεός φοβάται τον άνθρωπο, αν είστε στην ανάγκη του δανείου και θα ξεπληρώσει το δάνειο παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον του πω ότι είναι η κα Μόνικα Roland, που θα αναφέρονται σε αυτόν. επικοινωνήστε με τον κ. κ. James οστών μέσω e-mail: (bestloansfinance02@gmail.com)