Παρέμβαση του Σπύρου Βαζούρα, Αιρετού ΠΥΣΔΕ Ν. Βοιωτίας
Η προηγούμενη κυβέρνηση αποφάσισε να αφαιρέσει από τους εκπαιδευτικούς Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα της ελεύθερης πρόσβασης στα μουσεία, στα μνημεία και στους αρχαιολογικούς χώρους (ΦΕΚ 1945/τΒ/15.06.2012).
Η δυνατότητα των εκπαιδευτικών να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στα μουσεία και στους αρχαιολογικούς χώρους, δεν αποτελεί ευνοϊκή μεταχείριση ή ειδική παροχή προς έναν επαγγελματικό κλάδο αλλά βασική συμβολή της Πολιτείας στην ενίσχυση της φυσιογνωμίας, του ρόλου και του έργου των Εκπαιδευτικών.
Η συγκεκριμένη ενέργεια, αμφίβολης λογιστικής αποδοτικότητας, αποτελεί άλλη μια ευκαιριακή επιλογή στο πλαίσιο των περιοριστικών πολιτικών των μνημονίων ή συνδυάζεται έντεχνα και ...
εντάσσεται, ιδιαίτερα σήμερα, σε μια σειρά εθνοαποδομητικών προσεγγίσεων που κυριαρχούν στο χώρο της Παιδείας και του Πολιτισμού;
Η προηγούμενη κυβέρνηση αποφάσισε να αφαιρέσει από τους εκπαιδευτικούς Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα της ελεύθερης πρόσβασης στα μουσεία, στα μνημεία και στους αρχαιολογικούς χώρους (ΦΕΚ 1945/τΒ/15.06.2012).
Η δυνατότητα των εκπαιδευτικών να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στα μουσεία και στους αρχαιολογικούς χώρους, δεν αποτελεί ευνοϊκή μεταχείριση ή ειδική παροχή προς έναν επαγγελματικό κλάδο αλλά βασική συμβολή της Πολιτείας στην ενίσχυση της φυσιογνωμίας, του ρόλου και του έργου των Εκπαιδευτικών.
Η συγκεκριμένη ενέργεια, αμφίβολης λογιστικής αποδοτικότητας, αποτελεί άλλη μια ευκαιριακή επιλογή στο πλαίσιο των περιοριστικών πολιτικών των μνημονίων ή συνδυάζεται έντεχνα και ...
εντάσσεται, ιδιαίτερα σήμερα, σε μια σειρά εθνοαποδομητικών προσεγγίσεων που κυριαρχούν στο χώρο της Παιδείας και του Πολιτισμού;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου