Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

ΑΠΕΧΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΑΣ... 3 Δεκεμβρίου μέρα αφιερωμένη στα Ατομα με Αναπηρία

ΑΠΕΧΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΑΣ...
3 Δεκεμβρίου μέρα αφιερωμένη στα Ατομα με Αναπηρία

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΣ …
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΡΙΖΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ Μ` ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ ΝΑ ΖΩ
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια μέρα αφιερωμένη στα άτομα με αναπηρία.
Αφιερωμένη και σε μένα…. Τι ειρωνεία! ΄Οσο και να θέλουν να με αγνοούν… ανήκω κι εγώ σ` αυτήν την κατηγορία πολιτών. Δεν διαθέτω κάποιο συγκεκριμένο έμβλημα ή χαρακτηριστικό, δεν θα είμαι σταρ ή επίσημος προσκεκλημένος των ΜΜΕ ούτε αυτός που θα προσελκύσει και θα εντυπωσιάσει με τις γνώσεις και τις ικανότητές του το πανελλήνιο, ειδικά αυτήν την μέρα…
Είμαι ο Κώστας…ο Θανάσης…ο Χρήστος, η Δέσποινα, η Μαρία, ο Γιάννης…
Δεν έχει σημασία το` όνομά μου…αλλά το γεγονός ότι είμαι αυτός που είμαι, χωρίς αναστολές να εκφράσω τα συναισθήματά μου και χωρίς ντροπή να δείχνω αυτό που πραγματικά είμαι. Δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν. Δεν έχω την ανάγκη να γίνω ο ήρωάς τους, δεν επιζητώ τον οίκτο κανενός και δεν ζητώ τίποτα παραπάνω από αυτά που απολαμβάνει κάθε άνθρωπος της ηλικίας μου: - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ!!!
- ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
- ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΓΚΕΣ
- ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ, ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ, ΤΗΝ ΨΥΧΑΓΩΓΊΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ, ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΘΕΣΠΙΖΟΝΤΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΚΕΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΝ.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΩ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΩ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ

Δεν ξέρω ποια σημασία έχει για τον καθέναν αυτή η ημέρα που αφιερώθηκε στα άτομα με αναπηρίες. Αυτό που γνωρίζω καλά είναι ότι και αυτή την μέρα άλλοι θα αποφασίσουν για τον τρόπο που θα την αντιληφθώ… κάνοντάς με για άλλη μια χρονιά έναν γελοίο κομπάρσο στην αρρωστημένη υποκρισία τους.
Θα μιλούν για μένα, θα με συμπεριλαμβάνουν στους αριθμούς και στις στατιστικές τους ενώ γνωρίζουν πολύ καλά ότι άνθρωποι όπως εγώ, δεν έχουν χώρο στην κοινωνία μας, κανένα δικαίωμα και καμιά απολύτως προστασία στην Ελλάδα που το μόνο έργο της είναι να με χρησιμοποιεί όταν με χρειάζεται…και να με πετάει στις ειδικές διευθετήσεις που έφτιαξε για να με «προστατεύει».
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ λοιπόν στην μέρα της απάτης, της υποκρισίας και του εξευτελισμού μου.

Κώστας Λολάκος
΄Ατομο με σοβαρή Νοητική Αναπηρία και
Ανύπαρκτος Πολίτης της πατρίδας μου
ostria-gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: