Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

"Νιώθω αηδία για το σημερινό ΠΑΣΟΚ" λέει ο αντιπρόεδρος του Ε.Κ.Η.

Με λόγο οργισμένο και σκληρό για το ΠΑΣΟΚ που όπως υπογραμμίζει με νόημα "στήριζε τόσο χρόνια αλλά πλέον νιώθει αηδία" ο Αντιπρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου Γιάννης Βρέντζος μέσα από το δελτίο τύπου δηλώνει πως θα στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις τον πρόεδρο του ΕΚΗ Σωκράτη Βαρδάκη λίγες ώρες μετά την δημοσιοποίηση στην εφημερίδα Νέα Κρήτη της επίσης σκληρής επιστολής του με την οποία ζητά την διαγραφή του από το ΠΑΣΟΚ.
Η γραπτή δήλωση του κ. Βρέντζου αναφέρει χαρακτηριστικά:
Μετά από την επιστολή του Προέδρου του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου Σωκράτη Βαρδάκη, προς την Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ και απευθυνόμενη στον Γραμματέα αυτής, του ζητά να τον διαγράψει από το ΠΑΣΟΚ ποιο ΠΑΣΟΚ. Θέλω να Συγχαρώ από Καρδίας τον Πρόεδρο για την Απόφαση του αυτή και για το Περιεχόμενο της Επιστολής, που Αποτυπώνει το τι Νιώθουμε ολοι Εμείς που υπηρετούμε το Συνδικαλιστικό Κίνημα και οι Εργαζόμενοι, που προερχόμαστε και στηρίζαμε τόσα χρόνια το ΠΑΣΟΚ....Μια επιστολή που βγάζει πόνο Ψυχής πολλών χρόνων και εκφράζει το μεγαλύτερο κομμάτι των Πασοκτζήδων και όχι μόνο που νιώθουν στο πετσί τους την Προδοσία, την Εξαθλίωση, την Φτώχια, την Υποταγή, την Εξάρτηση, το Ξεπούλημα, και τον Εξευτελισμό, και βράζουν από Αγανάκτηση. Εγώ από την μεριά μου έχω εκφράσει την απογοήτευση μου και την αηδία μου για το (Σημερινό ΠΑΣΟΚ) με επιστολή μου προς τον Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ τον Ιούνιο του 2011.Στηρίζω, και θα Στηρίζω με όλες μου τις Δυνάμεις τον Φίλο, Αδελφό, Σύντροφο, Συναγωνιστή Σωκράτη Βαρδάκη Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου.
ΒΡΕΝΤΖΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Αντιπρόεδρος Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου
Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: