Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Παραιτήθηκε ο πρόεδρος της ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ από το ψηφοδέλτιο του Σπηλιωτόπουλου

Παραιτήθηκε από το συνδυασμό «Αθήνα Μπορείς» του υποψηφίου δημάρχου για το δήμο της Αθήνας, Άρη Σπηλιωτόπουλου, ο πρόεδρος της ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ και εκλεγμένος εκπρόσωπος των Εργαζομένων στο Δ.Σ της ΕΥΔΑΠ Μανώλης Αγγελάκης
Αιτία της παραίτησης όπως αναφέρει σε σημερινή του δήλωση είναι η διαπίστωση ότι από το συγκεκριμένο συνδυασμό δεν υπήρξε ενδιαφέρον για τη μάχη ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των εταιρειών νερού και των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης.
«Στην πορεία διαπίστωσα ότι για την κρίσιμη μάχη ενάντια στην ιδιωτικοποίηση δεν υπήρχε το ενδιαφέρον που θα περίμενα από το συγκεκριμένο συνδυασμό και επομένως δεν έχω λόγο πλέον να συνεχίσω να συμμετέχω στην εκλογική διαδικασία», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Αναλυτικά η δήλωσή του:
«Ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους αποδέχτηκα την πρόταση του κ. Άρη Σπηλιωτόπουλου και αποφάσισα να μετέχω για άλλη μια φορά, στο στίβο των Δημοτικών Εκλογών, ήταν να συνδέσω τη μάχη των Δημοτικών Εκλογών με το αίτημα, το νερό να παραμείνει δημόσιο αγαθό.
Θεώρησα ότι, εφόσον με τιμούσαν με την ψήφο τους οι συμπολίτες μου, θα συνέβαλα στην περαιτέρω ευαισθητοποίηση τους και στην ανάδειξη των καταστροφικών συνεπειών της επαπειλούμενης ιδιωτικοποίησης καθώς και σε περιβαλλοντικά θέματα προσφέροντας στην πόλη μας, που βιώνει τόσα πολλά προβλήματα , βασιζόμενος και στην οκταετή προϋπηρεσία μου.

Στην πορεία διαπίστωσα ότι για την κρίσιμη μάχη ενάντια στην ιδιωτικοποίηση δεν υπήρχε το ενδιαφέρον που θα περίμενα από το συγκεκριμένο συνδυασμό και επομένως δεν έχω λόγο πλέον να συνεχίσω να συμμετέχω στην εκλογική διαδικασία.

Συναισθανόμενος την κρισιμότητα των στιγμών και με βαθύ αίσθημα ευθύνης, κρίνω ότι, σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, είναι καθήκον μου, να αφιερώσω όλες μου τις δυνάμεις στο δύσκολο αγώνα που έχουμε μπροστά μας, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του φυσικού αγαθού, του νερού».
aygi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: