«Η ΝΔ στην παρουσίαση προγράμματος 18 σημείων για ανάκαμψη και απασχόληση, χτες, αναφέρεται στο σημείο 16 στην αποφασιστική προώθηση αποκρατικοποιήσεων με ιδιαίτερη αναφορά στον ΟΣΕ» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.
«Η δέσμευση αυτή προστίθεται στην πρόσφατη αναφορά του Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ κ.Χαρακόπουλου, ότι, έχει αποφασίσει αυτή την αποκρατικοποίηση γιατί επιβαρύνει 1,5 δισ. ευρώ τον έλληνα φορολογούμενο πολίτη κάθε χρόνο.
Όμως, αντί της παράδοσης όλων των σημαντικών δημόσιων επιχειρήσεων στρατηγικής και κοινωφελούς σημασίας στους ιδιώτες, εμείς επιμένουμε να μην προχωρήσει καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων αλλά πραγματική εξυγίανση τους και ένταξή τους σε πρόγραμμα προώθησης κοινωφελούς και αναπτυξιακής πολιτικής».
Ο ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει ότι: «Ο ελληνικός λαός οφείλει να γνωρίζει τα εξής:
Πρώτον: ότι τα ελλείμματα στον ΟΣΕ προέκυψαν κυρίως γιατί χρεώθηκε ο ΟΣΕ το κόστος δανεισμού για δημιουργία των υποδομών του ΟΣΕ, ενώ σε όλες τις χώρες οι υποδομές επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό.
Δεύτερον: Ο ΟΣΕ και ο ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζονται από τον υπουργό κ. Βορίδη, κερδοφόρες τα 2 τελευταία χρόνια διαψεύδοντας τη ΝΔ. Ο ΟΣΕ εμφανίζει θετικό πρόσημο στα λειτουργικά του αποτελέσματα τα οποία προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) φτάνουν για το 2011 τα 25,1 εκατ. ευρώ.
Τρίτον και σημαντικότερον όλες οι προηγμένες χώρες της Ευρώπης όπου οι σιδηρόδρομοι λειτουργούν με παρόμοια νομική μορφή τύπου ΔΕΚΟ (πχ Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστρία, Δανία. Ιταλία κλπ) δεν έχουν ιδιωτικοποιηθεί αλλά αντίθετα έχουν δημόσιο χαρακτήρα».
enikos
«Η δέσμευση αυτή προστίθεται στην πρόσφατη αναφορά του Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ κ.Χαρακόπουλου, ότι, έχει αποφασίσει αυτή την αποκρατικοποίηση γιατί επιβαρύνει 1,5 δισ. ευρώ τον έλληνα φορολογούμενο πολίτη κάθε χρόνο.
Όμως, αντί της παράδοσης όλων των σημαντικών δημόσιων επιχειρήσεων στρατηγικής και κοινωφελούς σημασίας στους ιδιώτες, εμείς επιμένουμε να μην προχωρήσει καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων αλλά πραγματική εξυγίανση τους και ένταξή τους σε πρόγραμμα προώθησης κοινωφελούς και αναπτυξιακής πολιτικής».
Ο ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει ότι: «Ο ελληνικός λαός οφείλει να γνωρίζει τα εξής:
Πρώτον: ότι τα ελλείμματα στον ΟΣΕ προέκυψαν κυρίως γιατί χρεώθηκε ο ΟΣΕ το κόστος δανεισμού για δημιουργία των υποδομών του ΟΣΕ, ενώ σε όλες τις χώρες οι υποδομές επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό.
Δεύτερον: Ο ΟΣΕ και ο ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζονται από τον υπουργό κ. Βορίδη, κερδοφόρες τα 2 τελευταία χρόνια διαψεύδοντας τη ΝΔ. Ο ΟΣΕ εμφανίζει θετικό πρόσημο στα λειτουργικά του αποτελέσματα τα οποία προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) φτάνουν για το 2011 τα 25,1 εκατ. ευρώ.
Τρίτον και σημαντικότερον όλες οι προηγμένες χώρες της Ευρώπης όπου οι σιδηρόδρομοι λειτουργούν με παρόμοια νομική μορφή τύπου ΔΕΚΟ (πχ Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστρία, Δανία. Ιταλία κλπ) δεν έχουν ιδιωτικοποιηθεί αλλά αντίθετα έχουν δημόσιο χαρακτήρα».
enikos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου