Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

ΚΑΙ ΟΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ... ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ!!...

Ελ. Παναρίτη: "Το να είσαι νεοφιλελεύθερος δεν είναι κατηγορία"
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/10/2009
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
... Στη μεταρρύθμιση στο Περού συνεργαστήκατε με την κυβέρνηση του Αλμπέρτο Φουτζιμόρι, ο οποίος σήμερα έχει καταδικαστεί σε πολυετή κάθειρξη για δολοφονίες και διαφθορά.
Εγώ ήμουν οικονομολόγος της Παγκόσμιας Τράπεζας και συνεργαζόμενουν με όλα τα κράτη - μέλη που ζητούσαν τη συνδρομή της. Η δουλειά μας δεν έχει ιδεολογικό χαρακτήρα, παρά μόνο τεχνοκρατικό. Η προσωπική μου συμβολή είναι οι μεταρρυθμίσεις που εγώ σχεδίαζα και σχεδιάζω να έχουν αρχικό και τελικό στόχο την ευημερία του πολίτη.
Η Παγκόσμια Τράπεζα ακολουθεί νεοφιλελεύθερη πολιτική. Και εσάς σας κατηγορούν για νεοφιλελεύθερη πολιτική. Είστε νεοφιλελεύθερη;
Το να είναι κανείς νεοφιλελεύθερος δεν είναι "κατηγορία"...
Όχι, δεν είναι. Αλλά ούτε συμβαδίζει με ένα κόμμα που έχει τον σοσιαλισμό στην ονομασία και την ιδεολογία του.
Όχι. Δεν είμαι νεοφιλελεύθερη. Θεωρώ ότι προωθώ πολιτικές που έχουν ως τελικό αποτέλεσμα το μεγάλωμα της πίτας και ένα "win win" αποτέλεσμα. Δηλαδή, να κερδίζουν όλοι.
Ήσασταν ΠΑΣΟΚ πριν σας γίνει πρόταση;
Τι θα πει αυτό;
Είστε ΠΑΣΟΚ;
Δεν ξέρω τι θα πει όλη αυτή η ερώτηση. Ειδικά σε μια Ελλάδα -τώρα που τη βλέπω σε προεκλογική καμπάνια- όπου το να είσαι ΠΑΣΟΚ ή ΚΚΕ ή Ν.Δ. σημαίνει να είσαι γραμμένη στο κόμμα, να κολλάς αφίσες...
Μα δεν σας ρώτησα τι ψηφίζετε ούτε εάν είστε γραμμένη στο ΠΑΣΟΚ. Πολιτικά ανήκατε στον ευρύτερο χώρο του ΠΑΣΟΚ πριν από την εμπλοκή σας στο ψηφοδέλτιο;
Όχι. Δεν ήμουν ποτέ πολιτικοποιημένη. Με κανένα κόμμα...
Από τη συνέντευξη της Έλενας Παναρίτη στην "Κ" της Καθημερινής.
11.10.2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: