Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Σάν χθες Σύντροφε μου Γρηγόρη.....

Ένας παλιόφιλος από τα νεανικά μου χρόνια, γράφει και σερφαρει στην μπλοκοσφαιρα, μα παραμένει το ίδιο αγνός ρομαντικός μα, πάνω απ όλα „δογματικός“. Το βροντοφωνάζει καθημερινά... Δεν θα με εκσυγχρονίσετε...
Παραμένει βαθιά πιστός. Είναι βαθιά πράσινος...!!!
Είναι από αυτούς που δεν ξεχνούν, αυτό που, και αυτοί συμβάλανε στην δημιουργία του. Και δεν....το χαρίζει!!!
gregor der grieche 

ΣΧΟΛΙΟ...Σύντροφε Γρηγόρη τα λόγια σου αυτά είναι και ο μεγαλύτερος τίτλος τιμής!!για μένα..
Πήρες τον δύσκολο δρόμο της ξενιτιάς...σε έχασα...και να..μετά από πολλά χρόνια ποιος θα περίμενε ότι θα σε ξανασυναντήσω τυχαία στη μπλογκοσφαιρα, βγάζοντας τις ίδιες αγωνίες με μένα ...τι να πρωτοθυμηθώ Σύντροφε μου από κεινα τα όμορφα, αγνά Αγωνιστικά,χρόνια...τα ξενύχτια που κάναμε μαζί στο κόμμα τότε...τις ατέλειωτες ώρες συζητήσεων στη Νεολαία περί Σοσιαλιστικής Αριστεράς...τα όνειρα μας για Σοσιαλιστικό μετασχηματισμό της κοινωνίας, βήμα βήμα όπως αν θυμάσαι καλά λέγαμε τότε...16 χρονών ήμουν εγώ στα 22 εσύ ...σαν χθες Σύντροφε..σαν χθες!!!..
Πόσο άλλαξαν τα πράγματα Σύντροφε...πόσο άλλαξαν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: