Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Επιστολή παραίτησης του Δημήτρη Τσιαουσίδη από την Δ.Ο. ΠΑΣΟΚ Θερμαικού

Σε μια κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα και το λαό μας, το ΠΑΣΟΚ, για το οποίο τόσους ανιδιοτελείς αγώνες έδωσα με προσωπικό και οικογενειακό κόστος, στάθηκε ανίκανο να υπερασπιστεί τους στόχους της ιδρυτικής διακήρυξής του, αποδεικνύοντας ότι είναι εγκλωβισμένο σε στεγανά κομματικών μηχανισμών και συμφερόντων. Ακόμη και σήμερα, την ώρα που συμπολίτες μας αυτοκτονούν και λιμοκτονούν, αυτό αποφασίζει χρηματοδότηση – «μοιρασιά» εκατομμυρίων στα κόμματα .Οφείλοντας να είμαι συνεπής στην μέχρι τώρα πολιτική μου πορεία και για να είμαι τουλάχιστον σωστός στα σχέδια και στα όνειρά μου, ήρθε η στιγμή που δεν αντέχω και «γεμίζω το λαρύγγι μου με ένα φθόγγο, με έναν ψίθυρο , με ένα τραύλισμα , με μια κραυγή που λέει: ΜΙΛΑ!..» Παραιτούμαι.
ΤΣΙΑΟΥΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Μέλος Δημοτικής Οργάνωσης Θερμαικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: