Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ..ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΕ ΝΟΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ...


«Αυτή τη στιγμή η χώρα καλείται να πραγματοποιήσει μια ιστορική μετάβαση και η πρόκληση για όλους μας είναι μην υπάρξουν φαινόμενα κοινωνικής διάλυσης. Με άλλα λόγια να περάσουμε απέναντι, χωρίς να μείνει κανείς πίσω. Αυτός είναι ο κρίσιμος εθνικός στόχος της εποχής μας και έχω τη βεβαιότητα ότι ο ελληνικός λαός θα αποδείξει την ωριμότητά του».
«οι κατέχοντες θα δώσουν πολλά. Οι μη κατέχοντες θα δώσουν τον όβολό τους. Ολοι είμαστε παρόντες σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Θα τα δώσουμε όλοι και όλα για την πατρίδα».
«Να μεταφέρω τη δική μου αισιοδοξία ότι θα δούμε φως, θα βγούμε από το σκοτάδι, θα παλέψουμε. Επειδή ήμουν και εγώ πολλά χρόνια μετανάστης στη Γερμανία, θα μου επιτρέψει η κ. Μέρκελ να βλέπω και εκείνης τα αδύναμα σημεία, αλλά δεν οφελεί να βλέπουμε μόνο τα αδύναμα σημεία των άλλων και να δικαιολογούμαστε. Απαιτείται από όλους σύμπνοια, δύναμη και είμαι βέβαιος ότι το αύριο θα είναι καλύτερο».

Σχολιο....
Ο Κάρολος Παπούλιας έως τώρα προσθέτει συνεχώς
κύρος στον θεσμό του Προέδρου με την στάση και τις θέσεις του σε μείζονα προβλήματα του Λαού μας...δεν είναι καθόλου τυχαίο που έχει ευρύτατη αποδοχή και την αγάπη του Λαου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: