Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Ο Γ΄ Παγκόσμιος Πόλεμος είναι εδώ, η Ελλάδα υπό κατοχή! Εμείς τι κάνουμε;

Από τον ΣΤΕΦΑΝΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ

Δεν ξέρω πώς αισθάνεστε εσείς με όλους αυτούς τους κοστουμαρισμένους "ξεπλυμένους" Βησιγότθους, που μπαίνουν - βγαίνουν στα Υπουργεία μας και ζητούν από τον ελληνικό λαό να "ματώσει", αλλά προσωπικώς έχω αρχίσει και φορτώνω... Δεν το δέχεται η ελληνική μου υπερηφάνεια, δεν το αντέχει η σοσιαλιστική μου συνείδηση! Και ειλικρινά, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να γίνει, ξέρω ότι μου τη δίνει!
Από την άλλη, δεν μου αρκεί να έχω έναν Πρωθυπουργό μόνο ειλικρινή! Να μου λέει την αλήθεια, ή έστω ό,τι θεωρεί εκείνος ως αλήθεια. (Και ο Καραμανλής στα τελευταία του, την "αλήθεια" έλεγε). Θέλω έναν πρωθυπουργό με σθένος, να γυρίσει και να τους πει "ακούστε εταίροι μου Ευρωπαίοι, εάν συνεχίσετε να το πιέζετε έτσι το πράγμα, ο λαός μου θα ξεσηκωθεί και αν γίνει στην Ελλάδα εξέγερση θα ακολουθήσουν και οι δικοί σας (όπως τον Δεκέμβρη του '08). Και έτσι και ανάψει η φωτιά, βάλτε το ευρώ στον κ...λο σας και κάντε τις πυγολαμπίδες...". (Εντάξει, την τελευταία φράση με τις πυγολαμπίδες δεν θα την έλεγε ποτέ ο Γιώργος, αλλά κρατήστε το νόημα). Και αυτό δεν είναι εκβιασμός, είναι η αλήθεια.
Ήδη στη Γαλλία οι εργάτες έχουν "σαλτάρει" και καταλαμβάνουν εργοστάσια. Το εκεί σοσιαλιστικό κόμμα παρακολουθεί σε αφασία! Έχουν πάθει το ίδιο απολιτίκ μπλακ άουτ που περάσαμε και εμείς την περίοδο 2004 - 2007. Ωτσόσο, η Ελλάδα με τη Γαλλία έχουν μια "περίεργη" διασύνδεση στις εξεγέρσεις. Είναι ο άλλος άξονας: απέναντι στο Γαλλογερμανικό του Κεφαλαίου, υπάρχει ο Ελληνογαλλικός της Εξέγερσης! Ο Σαρκοζί το ξέρει, γι' αυτό πιέζει τη Μέρκελ να νερώσει το κρασί της... Αλλά αυτή δεν ξέρει από κρασί, μόνο από μπύρα! Άντε να βγάλεις άκρη με τη Γερμανίδα!

Οι Γερμανοί, αναγνώστες μου, είναι το αρχαίο πρόβλημα της Ευρώπης! Είναι οι καταστροφείς της Ευρώπης και του πολιτισμού. Όχι μόνο γιατί προκάλεσαν δύο παγκοσμίους πολέμους τον 20ο αιώνα, αλλά και γιατί ήταν εκείνοι που στην ύστερη αρχαιότητα ως Γότθοι, Βησιγότθοι, Σάξονες, Βάνδαλοι, Φράγκοι κ.α., κατέλυσαν τον αρχαίο πολιτισμό και βύθισαν τον τότε πολιτισμένο κόσμο στη βαρβαρότητα και το μεσαίωνα! Το έχουν στο dna τους, πώς να το κάνουμε!.. Βάρβαροι και ιμπεριαλιστές με όλη τη σημασία της λέξεως, ανεξάρτητα εάν πρόσφεραν στην ανθρωπότητα μερικούς φιλοσόφους κατά την περίοδο του διαφωτισμού, δηλαδή "μιμητές" των δικών μας φιλοσόφων, διότι "παρθενογέννηση" ιδεών δεν έχουν.
Όπως είπε εύστοχα εχθές και ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος, στη συνεστίαση της Αριστερής Πρωτοβουλίας, ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος έχει ξεκινήσει! Είναι οικονομικός σε αυτή τη φάση, αλλά είναι πόλεμος... Εξάλλου, όλοι οι πόλεμοι οικονομικοί είναι, ακόμα και εάν έχουν ως πρόφαση μια "ωραία Ελένη".

Και εμείς, για μια ακόμη φορά, όπως και στους προηγούμενους παγκοσμίους πολέμους, είμαστε ανάμεσα και μπερδεμένοι. Δεν ξέρουμε, για μια ακόμη φορά, με ποιους να πάμε: Αμερικάνους, Άγγλους, Ρώσους, Γερμανούς; Βεβαίως, η ιστορία διδάσκει, ότι οι Γερμανοί έχασαν τους δύο προηγούμενους και εμείς, ενώ είχαμε επιλέξει το σωστό στρατόπεδο και τις δύο φορές -δηλαδή των νικητών- καταφέραμε (και τις δύο φορές), να μετατρέψουμε τη νίκη σε ήττα και τραγωδία: τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ακολούθησε η Μικρασιατική Καταστροφή και τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο ο Εμφύλιος. Με άλλα λόγια, εάν θέλουμε να "παίξουμε" μπάλα θα πρέπει να έχουμε ξεκάθαρη εθνική στρατηγική και όχι "συμμαχικό πατριωτισμό". Ο τελευταίος δεν μας βγήκε σε καλό, στο παρελθόν. Για ουδετερότητα, ούτε λόγος να γίνεται, δεν μας αφήνουν να την έχουμε.
Οπότε τι κάνουμε; Τι να σας πω αναγνώστες μου... Προσωπικώς ανησυχώ, διότι βλέπω πολλούς "κυβερνητικούς" στην κοσμάρα τους. Βλέπω και τον Γιώργο που παλεύει με θεούς και δαίμονες, βλέπω και τη γκρίνια μέσα στο οργανωμένο ΠΑΣΟΚ, βλέπω και το λαό έτοιμο να εξεγερθεί και να τα κάνει όλα λίμπα... Βλέπω και τα λαμόγια που κυκλοφορούν προκλητικά ελεύθερα, βλέπω τις τράπεζες να πανηγυρίζουν τα κέρδη τους, βλέπω ότι τα έχω δει όλα... Όλα;
Όχι όλα!.. ακόμα δεν έχω δει την ελληνική ψυχή να λέει ΟΧΙ! Να λέει "μέχρι εδώ"! Οταν το δω και αυτό, θα ξέρω ότι σωθήκαμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: