Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Σοφία Σακοράφα: Άλλο η κυβέρνηση άλλο το ΠΑΣΟΚ. Δεν έχω παρεκκλίνει ποτέ από τις αξίες και τις αρχές του Κινήματος... Είναι ένα νομοσχέδιο ανήθικο και σκληρό...

Αποσπάσματα συνέντευξης της ανεξάρτητης βουλευτή Σοφίας Σακοράφα, στο "Κόκκινο 105,5"
- Τι σας οδήγησε στην καταψήφιση του ασφαλιστικού;
"Δεν θα μπορούσα να κάνω αλλιώς. Είναι ένα νομοσχέδιο ανήθικο και σκληρό. Καταστρέφει τις ζωές των γονιών μας, τις δικές μας . Υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας. "
- Αποκλείετε επιστροφή σας στο ΠΑΣΟΚ;
"Άλλο η κυβέρνηση άλλο το ΠΑΣΟΚ. Δεν έχω παρεκκλίνει ποτέ από τις αξίες και τις αρχές του Κινήματος. Είμαι ΠΑΣΟΚ. Είμαι υποχρεωμένη να... 

παλέψω με νύχια και με δόντια όσο είμαι μέσα στη βουλή αλλά και αν τυχόν βρεθώ εκτός αυτής."
- Η κυβέρνηση έχει παρεκκλίνει από αυτές τις αρχές;
"Σαφώς έχουν παρεκκλίνει. Ο λαός μας έδωσε την εμπιστοσύνη του και εμείς τον διαψεύσαμε. Άλλο ήταν το πρόγραμμα με το οποίο μας ψήφισαν. Πίσω από τους αριθμούς που καλούμαστε να μειώσουμε, υπάρχουν άνθρωποι. Οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται αντιμέτωποι με το φάσμα της κατάθλιψης. Δεν θα σωθεί τελικά ο λαός αλλά όσοι απομυζούν τη χώρα."
- Θα συνεργαστείτε με την Αριστερά στις κάλπες του Νοεμβρίου; Δημοσιεύματα σας παρουσιάζουν να συζητάτε με το χώρο.
"Ό,τι με αφορά το ανακοινώνω εγώ. Προέρχομαι από την Αριστερά. Οι φιλίες μου, οι γνωριμίες μου, ο κόσμος μου βρίσκονται στο χώρο της Αριστεράς. Δεν μπορώ να πω εγώ τι θα γίνει, αν θα δημιουργηθεί νέο κόμμα κτλ. Η κοινωνία θα επιβάλλει το οτιδήποτε. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές, οι πολίτες να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους."
sibilla-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: