Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Ο.Σ.Ε. Κανονισμός εργασίας και Σ.Σ.Ε πόνημα των πλέον νεοφιλελεύθερων αντιλήψεων.

Πρόταση των διουκούντων του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την συλλογική σύμβαση του 2011.
Η Π.Ο.Σ. είχε προτείνει μηδενικές μειώσεις στους μισθούς μας που ήδη είχαν μειωθεί με τους 3833, 3845 και πρόσφατα άλλο ένα 10% με τον 3899.
Η διοίκηση εκβιάζοντας ουσιαστικά το συνδικάτο πρότεινε κείμενο μηδενικών μειώσεων με την προϋπόθεση να υπογράψουμε άνευ όρων αποδοχή των νόμων 3833,3845, 3899 και 3891 (για το σιδηρόδρομο ) διαφορετικά εκβίαζε ότι θα προτείνει νομοθέτηση περαιτέρω μειώσεων στο Υπουργείο Μεταφορών .
Αυτό και έπραξε προτείνοντας στο ΥΜΕ επιπλέον μειώσεις 10%.
Ζητούσε δηλαδή πολιτική νομιμοποίηση της αποτυχημένης πολιτικής της στον σιδηρόδρομο , (κλείσιμο των 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου και αύξηση έως 60 % των τιμών των εισητηρίων ), αλλά και της άνευ προηγουμένου επίθεσης της στον κόσμο της μισθωτής εργασίας .
Φυσικά στο κείμενο που σου αποστέλνω μπορείς να δεις ότι φρόντισε να φτιάξει τα <<παιδιά της >>δίνοντας αυξήσεις στους διευθυντές και προϊσταμένους έως και 35 % ,ενώ για παράδειγμα στους μηχανοδηγούς ΔΕΝ προβλέπει πλέον ούτε το επικίνδυνο κα ανθυγιεινό επίδομα , αλλά ούτε και την αποζημίωση της χιλιομετρικής διάνυσης που καταβάλλεται απο το 1926 στον κλάδο έλξης .
Ο κανονισμός εργασίας βέβαια αποτελεί πόνημα κανονικό τον πλέον νεοφιλελεύθερων αντιλήψεων. 
Διαβάζοντάς τον καταλαβαίνεις την έννοια του εργασιακού μεσαίωνα αφού πλέον και η εξέλιξη στα μισθολογικά κλιμάκια θα είναι αποτέλεσμα αξιολόγησης ,( αν είσαι καλό παιδί θα πάρεις ).
Ακόμα και απολύσεις λόγω οικονομοτεχνικών λόγων !
Και φυσικά όλα αυτά αποτελούν προάγγελο του τι θα γίνει στις υπόλοιπες ΔΕΚΟ , αφού ο 3891 αποτελεί πιλότο και ήδη οι συγκοινωνίες το ζούν και αυτές .
Η διάκριση μεταξύ νέων και παλαιών εργαζομένων είναι πλέον ξεκάθαρη .
Και όλα αυτά απο μια σοσιαλιστική κυβέρνηση από το ΠΑΣΟΚ που στηρίξαμε και ψηφίσαμε για να δώσει προοπτική στον τόπο.
Οι νεοφιλελεύθεροι ταλιμπάν δεν είναι πλέον ανέκδοτο είναι κυρίαρχη ομάδα μέσα στο κίνημα .
Η μόνη λύση είναι η συσπείρωση και η πάλη για να φύγουν απο κει που ήρθαν .
Γενιδούνιας Κώστας
Μέλος Δ.Σ. ΠΕΠΕ - ΠΑΣΚ Έλξης .

1 σχόλιο:

ΝΑΘΑΝΑΗΛ είπε...

και όχι μόνο, είναι καλό να αναφερθείς και στις μετατάξεις των παλαιοτέρων μηχανοδηγών, οι οποίοι μετά τα 33 χρόνια προσφοράς σ' αυτό το επικίνδυνο επάγγελμα, μέσα στις αντίξοες καιρίκές συνθήκες και το ακατάστατο ωράριο, που έχει περάσει από αυτόφωρα-ατυχήματα-θρήνους απειλές-κατάρες -εκβιασμούς, πετιούνται σαν παλιάτσοι όπου νάναι. Το χειρότερο όμως είναι ότι χάνουν τα συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα.