ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το σωματείο των μηχανοδηγών δηλώνει την ξεκάθαρη διαφωνία του με την συλλογική σύμβαση εργασίας που υπεγράφη μεταξύ της Π.Ο.Σ. και των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Διαφωνούμε γιατί
<<Νομιμοποιείται>> ο νόμος 3891, αποτελέσματα του οποίου είναι , το κλείσιμο του ½ σιδηροδρομικού δικτύου και η διάλυση του εναπομείναντος , η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων , οι μετατάξεις 120 μηχανοδηγών και 2500 σιδηροδρομικών , η καταρράκωση των εργασιακών σχέσεων και ο διαχωρισμός σε νέους και παλαιούς εργαζόμενους στον όμιλο ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
· Επιπλέον των μειώσεων του 20% που επέβαλλαν οι νόμοι 3833/3845/3899 καθώς και την κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού , μειώνεται εκ νέου έως και 20% το εισόδημα όσων συμμετέχουν στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών αφού αποδοχές που συνδέονταν με αυτήν καταργούνται , και στην θέση τους καθιερώνονται υψηλά επιδόματα για τους ασκούντες διευθυντικά καθήκοντα.
Όλα τα παραπάνω εντάσσονται και υπηρετούν την πολιτική του συστήματος , που ιδιωτικοποιεί τις σιδηροδρομικές μεταφορές .
Οι εργαζόμενοι στην έλξη στηρίζουν το θεσμό των συλλογικών συμβάσεων και παλεύουν για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών και της Ελληνικής Οικονομίας στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση από αυτή .
ΓΙΑ ΤΗΝ Π.Ε.Π.Ε.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν.Γραμματέας
ΕΠΑΜ. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛ. ΤΟΥΡΛHΣ
Το σωματείο των μηχανοδηγών δηλώνει την ξεκάθαρη διαφωνία του με την συλλογική σύμβαση εργασίας που υπεγράφη μεταξύ της Π.Ο.Σ. και των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Διαφωνούμε γιατί
<<Νομιμοποιείται>> ο νόμος 3891, αποτελέσματα του οποίου είναι , το κλείσιμο του ½ σιδηροδρομικού δικτύου και η διάλυση του εναπομείναντος , η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων , οι μετατάξεις 120 μηχανοδηγών και 2500 σιδηροδρομικών , η καταρράκωση των εργασιακών σχέσεων και ο διαχωρισμός σε νέους και παλαιούς εργαζόμενους στον όμιλο ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
· Επιπλέον των μειώσεων του 20% που επέβαλλαν οι νόμοι 3833/3845/3899 καθώς και την κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού , μειώνεται εκ νέου έως και 20% το εισόδημα όσων συμμετέχουν στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών αφού αποδοχές που συνδέονταν με αυτήν καταργούνται , και στην θέση τους καθιερώνονται υψηλά επιδόματα για τους ασκούντες διευθυντικά καθήκοντα.
Όλα τα παραπάνω εντάσσονται και υπηρετούν την πολιτική του συστήματος , που ιδιωτικοποιεί τις σιδηροδρομικές μεταφορές .
Οι εργαζόμενοι στην έλξη στηρίζουν το θεσμό των συλλογικών συμβάσεων και παλεύουν για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών και της Ελληνικής Οικονομίας στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση από αυτή .
ΓΙΑ ΤΗΝ Π.Ε.Π.Ε.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν.Γραμματέας
ΕΠΑΜ. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛ. ΤΟΥΡΛHΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου