Kατάληψη πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στα κεντρικά γραφεία του ΟΑΣΑ.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την παράνομη και στοχευμένη διαδικασία μετατάξεων πλεονάζοντος προσωπικού από τις συγκοινωνιακές εταιρείες στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, που δρομολογεί το Υπουργείο Εσωτερικών.
Συνολικά εκτός των συγκοινωνιακών εταιρειών θα βρεθούν 1567 άτομα – ενώ την ίδια ώρα το ΒΗΜΑ κάνει λόγο για 2700 – γεγονός που προκαλεί αντιδράσεις από την πλευρά των εργαζομένων, που σημειώνουν πως ο νόμος για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών αναφέρεται σε 1440 εργαζομένους που θα μεταταγούν.Συγκεκριμένα, η εγκύκλιος προβλέπει 100 μετατάξεις έναντι 60 του νόμου για τους εργαζομένους στα κεντρικά γραφεία του ΟΑΣΑ.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΑ κύριος Παύλος Παπαδόπουλος τονίζει: «Η διαδικασία για τις μετατάξεις 1440 ατόμων έγινε κατά παρέκκλιση του Άρθρου 9 γιατί δημοσιοποιήθηκαν για τον οργανισμό στοχευμένες κατηγορίες προσωπικού που φωτογραφίζουν μέσα από τις λίστες συγκεκριμένα άτομα».
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Ειρήνη Ρουγκάλα, μέλος του Διοικητικού Σωματείου: » Θα έπρεπε να δοθούν οι καταστάσεις για το σύνολο των εργαζομένων, για να έχουν όλοι το δικαίωμα για τις θέσεις», ενώ αφήνει αιχμές για τη διαφάνεια της διαδικασίας για λόγους κομματικούς.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί η πρόσληψη-μόνο στα κεντρικά του ΟΑΣΑ – 150 ελεγκτών κομίστρου ενώ μέχρι πρότινος υπήρχαν 300 επιμερισμένοι σε όλους τους φορείς , θα βγαίνει η μισή δουλειά, επομένως θα υπάρχουν μισά έσοδα για δυσανάλογο κόστος, όπως επίσης και η προκήρυξη 2 έργων – Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου- και Τηλεματική -το κόστος των οποίων ξεπερνά τα 300.000.000 €, ποσό πρόκληση για την περίοδο λιτότητας που διανύουμε. Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ τονίζουν την κατασπατάληση χρημάτων από το Υπουργείο σε προγράμματα που δεν διαθέτουν τον ανάλογο αριθμό υπαλλήλων για να τα φέρουν εις πέρας.
Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ δεν πρόκειται να μείνουν με σταυρωμένα χέρια και θα προσφύγουν σε ασφαλιστικά μέτρα και στην επιθεώρηση εργασίας μέχρι να δικαιωθούν τα αιτήματά τους.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την παράνομη και στοχευμένη διαδικασία μετατάξεων πλεονάζοντος προσωπικού από τις συγκοινωνιακές εταιρείες στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, που δρομολογεί το Υπουργείο Εσωτερικών.
Συνολικά εκτός των συγκοινωνιακών εταιρειών θα βρεθούν 1567 άτομα – ενώ την ίδια ώρα το ΒΗΜΑ κάνει λόγο για 2700 – γεγονός που προκαλεί αντιδράσεις από την πλευρά των εργαζομένων, που σημειώνουν πως ο νόμος για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών αναφέρεται σε 1440 εργαζομένους που θα μεταταγούν.Συγκεκριμένα, η εγκύκλιος προβλέπει 100 μετατάξεις έναντι 60 του νόμου για τους εργαζομένους στα κεντρικά γραφεία του ΟΑΣΑ.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΑ κύριος Παύλος Παπαδόπουλος τονίζει: «Η διαδικασία για τις μετατάξεις 1440 ατόμων έγινε κατά παρέκκλιση του Άρθρου 9 γιατί δημοσιοποιήθηκαν για τον οργανισμό στοχευμένες κατηγορίες προσωπικού που φωτογραφίζουν μέσα από τις λίστες συγκεκριμένα άτομα».
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Ειρήνη Ρουγκάλα, μέλος του Διοικητικού Σωματείου: » Θα έπρεπε να δοθούν οι καταστάσεις για το σύνολο των εργαζομένων, για να έχουν όλοι το δικαίωμα για τις θέσεις», ενώ αφήνει αιχμές για τη διαφάνεια της διαδικασίας για λόγους κομματικούς.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί η πρόσληψη-μόνο στα κεντρικά του ΟΑΣΑ – 150 ελεγκτών κομίστρου ενώ μέχρι πρότινος υπήρχαν 300 επιμερισμένοι σε όλους τους φορείς , θα βγαίνει η μισή δουλειά, επομένως θα υπάρχουν μισά έσοδα για δυσανάλογο κόστος, όπως επίσης και η προκήρυξη 2 έργων – Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου- και Τηλεματική -το κόστος των οποίων ξεπερνά τα 300.000.000 €, ποσό πρόκληση για την περίοδο λιτότητας που διανύουμε. Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ τονίζουν την κατασπατάληση χρημάτων από το Υπουργείο σε προγράμματα που δεν διαθέτουν τον ανάλογο αριθμό υπαλλήλων για να τα φέρουν εις πέρας.
Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ δεν πρόκειται να μείνουν με σταυρωμένα χέρια και θα προσφύγουν σε ασφαλιστικά μέτρα και στην επιθεώρηση εργασίας μέχρι να δικαιωθούν τα αιτήματά τους.
ΦΟΡΕΑΣ | ΝΟΜΟΣ /ΑΡΘΡΟ 9 | ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
ΕΘΕΛ | 640 | 616 | -24 |
ΗΣΑΠ | 340 | 490 | 150 |
ΗΛΠΑΠ | 190 | 99 | -91 |
ΑΜΕΛ | 90 | 95 | 5 |
ΤΡΑΜ | 120 | 167 | 47 |
ΟΑΣΑ | 60 | 100 | 40 |
ΣΥΝΟΛΟ | 1440 | 1567 | 127 |
Φωτορεπορτάζ: Ηρειώτη Δήμητρα
ΠΗΓΗ www.tsantiri.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου