O δημόσιος πλούτος ΔΕΝ ε κ χ ω ρ ε ί τ α ι !!
Δημοσιεύουμε σημερινή επερώτηση της Μαριλένα Κοπά (Ευρωβουλευτής ΠΑΣΟΚ )στο Ευρωκοινοβούλιο για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ "Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμφωνα με το Νόμο 3891/2010, όπως συμφωνήθηκε και με την ΤΡΟΙΚΑ, κοινοποίησε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού (ΕΕΑ) το φάκελο για κρατικές ενισχύσεις στις 13/02/2011. Η ΕΕΑ άνοιξε το φάκελο στις 13/07/2011 ενώ παρασχέθηκαν επιπρόσθετα στοιχεία και διευκρινίσεις μέσω της Μόνιμης Αντιπροσωπείας της Ελλάδας (ΜΑΕ) στην ΕΕ. Τα τελευταία στοιχεία παραδοθήκαν στην ΕΕΑ στις 29/10/2011 και η ελληνική πλευρά ανέμενε να γίνει η τελική συζήτηση και να χορηγηθεί η θετική γνωμοδότηση της Επιτροπής σε συνάντηση στις 26/1/2012 στο ΥΠΟΜΕΔΙ με την ΕΕΑ. Αντίθετα, σύμφωνα με δημοσιεύματα που δε διαψεύστηκαν, στη συνάντηση παρέστη εκπρόσωπος της ECFIN (Λέιλα Φερνάντεζ), που έθεσε ως προϋπόθεση για τη θετική γνωμοδότηση της Eπιτροπής την άμεση ιδιωτικοποίηση της εταιρίας. Ερωτάται η Επιτροπή:
1. Σύμφωνα με το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι θεμιτό να ξεκινήσει το 2011 ενώ ο προβλεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης της είναι το 4ο τρίμηνο του 2013. Εφόσον σε όλη τη διαδικασία της εξέτασης του φακέλου δεν τέθηκε ποτέ ως προϋπόθεση η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ένταξή της στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, τι άλλαξε από τις 21/12/2011 έως τις 26/1/2012 και τέθηκε η επιπλέον αυτή απαίτηση; Με βάση ποια νομοθετική δικαιοδοσία απαιτείται από την Επιτροπή η άμεση ιδιωτικοποίηση της εταιρίας; Ποιος εξουσιοδότησε την κα. Φερνάντεζ να λάβει μέρος σε αυτή τη διαπραγμάτευση; Γιατί απαιτείται ιδιωτικοποίηση πριν την αδειοδότηση αφού δεν υπάρχει αντίστοιχο προηγούμενο στην Ε.Ε.;
2. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν της χορηγηθεί η άδεια μειώνει την αξία της και πρακτικά θα οδηγήσει σε εκχώρηση της εταιρείας αντί ευτελιστικού τιμήματος. Κρίνει η Επιτροπή πως αυτή η εξέλιξη θα ήταν συμβατή με ένα βιώσιμο μέλλον για τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πώς θα αντιμετωπίσουμε κατηγορίες διαφθοράς και ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες;"
Mixanodigoiose.blogspot
Σοβαρά ερωτήματα προς το Ευρωκοινοβούλιο , που προκύπτουν από την ξαφνική ενασχόληση πολλών με τον σιδηρόδρομο τις τελευταίες μέρες .
Θα παρακολουθήσουμε το θέμα από κοντά και θα επανέλθουμε .
Δημοσιεύουμε σημερινή επερώτηση της Μαριλένα Κοπά (Ευρωβουλευτής ΠΑΣΟΚ )στο Ευρωκοινοβούλιο για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ "Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμφωνα με το Νόμο 3891/2010, όπως συμφωνήθηκε και με την ΤΡΟΙΚΑ, κοινοποίησε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού (ΕΕΑ) το φάκελο για κρατικές ενισχύσεις στις 13/02/2011. Η ΕΕΑ άνοιξε το φάκελο στις 13/07/2011 ενώ παρασχέθηκαν επιπρόσθετα στοιχεία και διευκρινίσεις μέσω της Μόνιμης Αντιπροσωπείας της Ελλάδας (ΜΑΕ) στην ΕΕ. Τα τελευταία στοιχεία παραδοθήκαν στην ΕΕΑ στις 29/10/2011 και η ελληνική πλευρά ανέμενε να γίνει η τελική συζήτηση και να χορηγηθεί η θετική γνωμοδότηση της Επιτροπής σε συνάντηση στις 26/1/2012 στο ΥΠΟΜΕΔΙ με την ΕΕΑ. Αντίθετα, σύμφωνα με δημοσιεύματα που δε διαψεύστηκαν, στη συνάντηση παρέστη εκπρόσωπος της ECFIN (Λέιλα Φερνάντεζ), που έθεσε ως προϋπόθεση για τη θετική γνωμοδότηση της Eπιτροπής την άμεση ιδιωτικοποίηση της εταιρίας. Ερωτάται η Επιτροπή:
1. Σύμφωνα με το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι θεμιτό να ξεκινήσει το 2011 ενώ ο προβλεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης της είναι το 4ο τρίμηνο του 2013. Εφόσον σε όλη τη διαδικασία της εξέτασης του φακέλου δεν τέθηκε ποτέ ως προϋπόθεση η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ένταξή της στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, τι άλλαξε από τις 21/12/2011 έως τις 26/1/2012 και τέθηκε η επιπλέον αυτή απαίτηση; Με βάση ποια νομοθετική δικαιοδοσία απαιτείται από την Επιτροπή η άμεση ιδιωτικοποίηση της εταιρίας; Ποιος εξουσιοδότησε την κα. Φερνάντεζ να λάβει μέρος σε αυτή τη διαπραγμάτευση; Γιατί απαιτείται ιδιωτικοποίηση πριν την αδειοδότηση αφού δεν υπάρχει αντίστοιχο προηγούμενο στην Ε.Ε.;
2. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν της χορηγηθεί η άδεια μειώνει την αξία της και πρακτικά θα οδηγήσει σε εκχώρηση της εταιρείας αντί ευτελιστικού τιμήματος. Κρίνει η Επιτροπή πως αυτή η εξέλιξη θα ήταν συμβατή με ένα βιώσιμο μέλλον για τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πώς θα αντιμετωπίσουμε κατηγορίες διαφθοράς και ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες;"
Mixanodigoiose.blogspot
Σοβαρά ερωτήματα προς το Ευρωκοινοβούλιο , που προκύπτουν από την ξαφνική ενασχόληση πολλών με τον σιδηρόδρομο τις τελευταίες μέρες .
Θα παρακολουθήσουμε το θέμα από κοντά και θα επανέλθουμε .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου