Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Κύριοι, εσείς ζείτε, εγώ δεν υπάρχω...

Μια ακόμη κραυγή απελπισίας -προαναγγελία αυτοχειρίας κι αυτή- έφθασε στα γραφεία μας υπό μορφή ανοιχτής επιστολής. Αποδέκτες της είναι οι πρόεδροι της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ. Ο επιστολογράφος, ο οποίος εργάστηκε επί 24 έτη στην Κομισιόν, υπέστη δραστική μείωση της σύνταξής του, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ξεχρεώσει δάνεια που πήρε για σοβαρούς λόγους υγείας, όπως μας διευκρίνισε σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του.
"Προς: Τους προέδρους Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ κ. Σαμαρά Αντώνιο και κ. Βενιζέλο Ευάγγελο
Κύριοι, αυτή η γραφή είναι κραυγή απόγνωσης... σκληρής αλήθειας... που σας καθιστά από τούδε κοινωνούς μου.
Γεννήθηκα στις 9.12.1953 σ' αυτή τη χώρα που οι πρόγονοί μας ονόμασαν Ελλάδα και όρισαν πως τα αγαθά κόποις κτώνται...
Αυτό ακολούθησα... και μετά από τριάντα πέντε (35) χρόνια ευσυνείδητης εργασίας, επ' ωφελεία του κράτους, συνταξιοδοτήθηκα ελπίζοντας να ζήσω σαν απλός άνθρωπος με ηρεμία και γαλήνη.

Όμως εσείς και όλοι οι ανεκδιήγητοι ακατανόμαστοι προηγούμενοι της εξουσίας προνοιάρατε τη χώρα μου με παραοικονομία, παραπαιδεία, παρανομία, παρατυπία, παραφροσύνη, καταστροφή.
Ξεχάσατε το "ουδαμώς δει αδικείν" και αλουργήσατε την ψυχή μας.
Μέχρι πριν λίγο ανεχόμουν την κάθε είδους παραλογία σας, όμως πια με οδηγείτε στο τέλμα, στην εξαθλίωση, στον θάνατο. Καταντήσατε την Ελλάδα παραχώρα και τα παιδιά μας και εμάς επαίτες.
Κύριοι
Δώστε μεγάλη προσοχή στα όσα ακολουθούν
Πληρώνω πια δάνεια ατομικά, προσωπικά που πήρα από τράπεζες για σοβαρά προβλήματα υγείας και για άλλες άμεσες ανάγκες τα εξής ποσά:
α) Alpha Bank: 840,00 ευρώ ανά μήνα
Λογ. 9999.120001477365
Υπόλοιπη οφειλή: 44.520 ευρώ
β) Eurobank: 220,00 ευρώ ανά μήνα
Λογ. 002602777.10100962151
Υπόλοιπη οφειλή: 16.940 ευρώ
γ) ΟΕΚ/Εμπορική Τράπεζα: 100,00 ευρώ ανά μήνα
Λογ. 81795673/01110025960
Υπόλοιπη οφειλή: 2.000 ευρώ
δ) Τράπεζα Πειραιώς: 280,00 ευρώ ανά μήνα
Λογ. 5083025664095
Υπόλοιπη οφειλή: 11.200 ευρώ
Και για την αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 10ετίας: 240,00 ευρώ ανά μήνα.
Συνολικά πληρώνω 1.680 ευρώ ανά μήνα.
Η σύνταξή μου μειωμένη κατά 35% με δική σας ευθύνη σήμερα είναι συνολικά 1.870 ευρώ ανά μήνα.
Για να καλύψω τι;
Διατροφή; Ηλεκτρικό; Ύδρευση; Πρόσθετους φόρους εισοδήματος; Έκτακτη εισφορά; Χαράτσι; Θέρμανση; Τέλος ακινήτων;
Αλήθεια!! Έχετε κάτι να μου πείτε; Δεν ερυθριάζετε;
Ως πολίτης δεν οφείλω πουθενά τίποτα και το μοναδικό μου περιουσιακό στοιχείο είναι το 50% σε ένα σπίτι 100 τ.μ.
"Κύριε, εσείς ζείτε! Εγώ δεν υπάρχω".
Σκεφτείτε το... Ίσως κάτι έχει να σας πει αυτό που ακολουθεί... Μην το εκλάβετε ως γραφικό και το απαξιώσετε μη δίνοντάς του την πρέπουσα σημασία!
Σας καλώ και ζητώ άμεσα να αποπληρώσετε τα δάνειά μου των περιπτώσεων α, β, γ, δ που παραπάνω σας αναφέρω με λογαριασμούς και ποσά... γιατί εσείς έχετε την απόλυτη ευθύνη της πτώχευσής μου.
Λάβετέ το σοβαρά υπόψη
Σας θεωρώ επικίνδυνους ηθικούς αυτουργούς που με τη θανατική ποινή των Μνημονίων που μου επιβάλατε με εξαθλιώνετε πλήρως, με οδηγείτε στην "Αυτοχειρία". Όμως σας βεβαιώ ότι σ' αυτό το αδιέξοδο ταξίδι μου αν δεν ικανοποιήσετε το δίκαιο αίτημά μου θα με "ακολουθήσετε" χωρίς επιστροφή... Ένας απελπισμένος δεν έχει επιλογές ή έξοδο διαφυγής ούτε έλλογη σκέψη.
Αυτή η επιστολή μου θα σταλεί παντού για τα αυτονόητα.
Αναμένω άμεση λύση στο πρόβλημά μου που τώρα πια είναι και δικό σας! Θυμίζοντάς σας τη ρήση:
Δίκαιον εστι τούτο το ουθενι μεμειγμένων πάντα φησίν αυτό κοσμείν τα πράγματα διά παντων ιόντα κινήσαι νουν υπέρ ταπεινών.
Δίκαιο είναι αυτό το ανόθευτο που διευθετεί όλα τα πράγματα αφού τα ρυθμίζει διαπερνώντας τα και το νου κινεί υπέρ των αδυνάτων.
(Αναξαγόρας - Προ Σωκρατικοί Β' 52).
Σας ευχαριστώ
Δημήτρης Φωτάκης
Μακρινίτσα Πηλίου
avgi

Δεν υπάρχουν σχόλια: