Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΤΡΑΓΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ 77ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!

ΜΕ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ «ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥ»!
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 6 μ.μ. ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.

Ένας 77χρονος άνδρας αυτοκτόνησε σήμερα το πρωί στις 9:00 στην πλατεία Συντάγματος. Όπως έγινε γνωστό, ο άνδρας κατέβηκε τα σκαλιά του Συντάγματος, πήγε στο γκαζόν στην αριστερή πλευρά της πλατείας, έξω από την είσοδο του μετρό, και αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι.
Επρόκειτο για συνταξιούχο φαρμακοποιό από τους Αμπελοκήπους. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες πριν πατήσει την σκανδάλη είπε ότι δεν θα ήθελε να αφήσει χρέη στο παιδί του. Αστυνομικές πηγές αναφέρουν οτι άφησε σημείωμα στο οποίο έγραφε τα εξής:
Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...
«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι΄αυτήν.
Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την διατροφή μου.
Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (Πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου).»
Μοτοσικλετιστές του ΕΚΑΒ έσπευσαν στο σημείο προκειμένου να δώσουν στον άτυχο άνδρα τις πρώτες βοήθειες άλλα ήταν ήδη αργά. Η σορός του ηλικιωμένου άνδρα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
iskra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: