Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Νέος τηλεοπτικός διασυρμός του Άδωνι Γεωργιάδη με …ολίγη από αντικομμουνισμό (ΒΙΝΤΕΟ)

“ «Ζούμε σε μια χώρα όπου επιτρέπεται να είναι κάποιος αντικαπιταλιστής, αντινεοφιλελεύθερος, αντιφασίστας, αντιευρωπαίος, αντιμνημονιακός, αλλά αν πεις ότι είσαι αντικομμουνιστής, αμαν ε όχι κι αντικομμουνιστής». «Αυτή είναι η Ελλάδα, για αυτό καταστραφήκαμε. Εσείς μας καταστρέψατε», έβγαλε το συμπέρασμα ο υπουργός Υγείας ”
Συνέχεια στις δηλώσεις του για τον κομμουνισμό – ολοκληρωτισμό έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, σε χθεσινή τηλεοπτική εκπομπή, απαντώντας σε ερώτηση του γνωστού σκιτσογράφου – αρθρογράφου Στάθη, ο οποίος τον ρώτησε αν ο υπουργός τον σιχαίνεται επειδή είναι κομμουνιστής. 
«Είπατε ότι σιχαίνεστε τους κομμουνιστές», είπε χαρακτηριστικά ο Στάθης, για να απαντήσει θετικά ο Άδωνις Γεωργιάδης λέγοντας «Μάλιστα». «Εγώ είμαι κομμουνιστής και υποστηρίζω τον ΣΥΡΙΖΑ, με σιχαίνεστε;». Ο υπουργός Υγείας, προσπάθησε με …ντρίμπλα να αποφύγει την ευθεία απάντηση και υποστήριξε ότι «Σιχαίνομαι τον ολοκληρωτισμό, λυπάμαι πάρα πολύ που δεν τον σιχαίνεστε κι εσείς και σας αρέσει ο ολοκληρωτισμός», για να του απαντήσει ο γνωστός σκιτσογράφος ότι «Είπα εγώ ότι μου αρέσει ο ολοκληρωτισμός;».


«Είπατε ότι είσαστε κομμουνιστής», απάντησε εκ νέου ο Άδωνις Γεωργιάδης, για να προσθέσει ότι «Προς μεγάλη σας ατυχία, εγώ είμαι δεξιός και υπερήφανος. Ο κομμουνισμός είναι ολοκληρωτισμός και εγώ σιχαίνομαι την τυραννία. Λυπάμαι που σας αρέσει η τυραννία, εμένα μου αρέσει η ελευθερία», για να απαντήσει ο Στάθης «Το παραμύθι της Χρυσής Αυγής όχι σε εμένα». Ο Άδωνις Γεωργιάδης, προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, τόνισε ότι «Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα στην Ευρώπη ήμασταν κύριε Στάθη, θα ντρεπόσασταν να πάτε στην τηλεόραση και να πείτε ότι είστε κομμουνιστής». Ο Στάθης, απάντησε χαρακτηριστικά «Τι λέτε; Τιμή μου και καμάρι μου. Πλάκα μου κάνεις; Έχεις βρει και τα λες αυτά».

Ο γνωστός σκιτσογράφος, υπογράμμισε ότι «Είμαι στην πολιτική από το 1973. Μέχρι σήμερα στο κουρμπέτι, ήξερα ότι η ΝΔ δεν είναι ένα αντικομμουνιστικό κόμμα. Ήξερα ότι η ΝΔ είναι ένα δημοκρατικό κόμμα. Η ΝΔ δεν είχε αντικομμουνιστές ηγέτες. Από τον Κ. Καραμανλή το 1973, τον Μητσοτάκη, τον Καραμανλή τον νεότερο, όλοι δεν ήταν αντικομμουνιστές», για να προσθέσει απευθυνόμενος στον Άδωνι Γεωργιάδη ότι «Επί ηγεσίας Σαμαρά, έχετε μαζευτεί στο κόμμα αυτό, άνθρωποι, οι οποίοι δηλώνετε αντικομμουνιστές, όπως ο κύριος Μπαλτάκος, όπως απόψε κι εσείς, και μάλιστα με μια πομπώδη άγνοια». «Η πομπώδης άγνοια που σας αφορά κύριε Γεωργιάδη, μέσα σε έναν μιμητισμό, θα μου επιτρέψετε να πω, χυδαίο και ευρωλιγούρικο, είναι να επαινείτε ευρωπαϊκές χώρες που έχουν απαγορεύσει τα κομμουνιστικά κόμματα, όπως η Λιθουανία, η Λεττονία».

Η απάντηση – παράπονο του Άδωνι Γεωργιάδη σε όλα αυτά ήταν ότι «Ζούμε σε μια χώρα όπου επιτρέπεται να είναι κάποιος αντικαπιταλιστής, αντινεοφιλελεύθερος, αντιφασίστας, αντιευρωπαίος, αντιμνημονιακός, αλλά αν πεις ότι είσαι αντικομμουνιστής, αμαν ε όχι κι αντικομμουνιστής». «Αυτή είναι η Ελλάδα, για αυτό καταστραφήκαμε. Εσείς μας καταστρέψατε», έβγαλε το συμπέρασμα ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Δείτε το video:

periodista.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: