Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Επανήλθε σε λειτουργία το blog ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΔΕΛΤΙΟ BLOGGER
Φίλοι αναγνώστες και αγαπητοί συνbloggers, μετά από 12 ολόκληρες ώρες το ιστολογιό μου επανήλθε σε κανονική λειτουργία.
Ευχαριστώ για την συμπαράσταση και τις πολύτιμες συμβουλές που μου δόθηκαν από πολλούς από εσάς.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω το νομικό σύμβουλο του ιστολογίου μου, δικηγόρο κ. Δημήτρη Καραμήτσα για τις πολύτιμες νομικές συμβουλές που μου παρέχει καθώς επίσης για όλες τις τυπικές διαδικασίες επικοινωνίας με την εταιρεία δωρεάν παροχής του ιστολογίου (Google).
Η εμφάνισή μου στο τηλεοπτικό κανάλι kontra δεν μπορεί να συσχετιστεί με το κλείσιμο του blog, αλλά ούτε και αυτό να αποδοθεί εύκολα σε κάποια ηλεκτρονική παρέμβαση ή σε άλλου είδους καθεστωτική διαδικασία που πιθανόν να μου έδινε την εντύπωση επαναφοράς της δημοκρατίας μας σε άλλες εποχές και αντιλήψεις.
Έζησα 12 δύσκολες ώρες και κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια να διατηρήσω την ψυχραιμία μου από οργισμένες σκέψεις που πιθανόν να με οδηγούσαν σε αναπόδεικτους ισχυρισμούς. Ο παράγοντας "τυχαίο" και "σύμπτωση" όμως ενδόμυχα παραμένει... με την έννοια ότι αυτό έγινε την ώρα που ο παρουσιαστής του καναλιού κ.Χίος θα παρουσίαζε κάποιες από τις αναρτήσεις μου.
H συνέχεια στο Στοχασμός Πολιτική
 

1 σχόλιο:

nasosgr είπε...

Ευχαριστώ σύντροφε