Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Πενθεί όλη η Νίσυρος...

Πενθεί απόψε όλη η Νίσυρος. Μου είπε τα νέα η Ιωάννα από το τηλέφωνο. Στο καφενείο του Αντρίκου, στην «Ηλικιωμένη» στο Μανδράκι, δεν παίζει μουσική. Και ο Αντρίκος είναι απαρηγόρητος. Επειδή έχασε τον φίλο του. Τον Νίκο Παπάζογλου.
Όσοι βρέθηκαν για διακοπές στη Νίσυρο τα τελευταία χρόνια είναι πολύ πιθανό να συνάντησαν τον Νίκο Παπάζογλου. Με το τζιν παντελόνι, το τζιν πουκάμισο και το φουλάρι. Είχε πια το δικό του σπίτι στη Νίσυρο. Ήταν Νισύριος.
Κάποιοι είχαν την...
 τύχη να τον ακούσουν να τραγουδάει στο καφενείο του Αντρίκου. Χωρίς πρόγραμμα. Για πάρτη του. Και για την παρέα. Αν έκανε πολλή ζέστη, έβγαζε και το πουκάμισο.
Τον περασμένο Αύγουστο, ο Νίκος Παπάζογλου δεν ήταν στη Νίσυρο. «Ο Νίκος δεν είναι καλά» έλεγαν κάποιοι στο Μανδράκι. Και σταματούσαν εκεί. Οι Νισύριοι σέβονται.
Στο καφενείο του Αντρίκου ακούγονταν για ώρες μόνο τραγούδια του Νίκου Παπάζογλου. Ο Αντρίκος του έδινε δύναμη.
Είχα την τύχη να ακούσω τον Νίκο Παπάζογλου να τραγουδάει στο καφενείο του Αντρίκου. Ήταν φίλος ενός καλού μου φίλου. Είχα επίσης την τύχη να κάνω μια κόντρα μαζί του σε ανέκδοτα. Του άρεσε πολύ να λέει ανέκδοτα – έξυπνα ανέκδοτα. Κι εμένα μου αρέσει – μόνο σε φίλους, όμως, όπως και στον ίδιο.
Έτσι -όχι στη Νίσυρο αλλά σε ένα εστιατόριο στο Θησείο, με μια αγαπημένη παρέα- κάναμε μια κόντρα ποιος θα πει τα πιο πολλά ανέκδοτα.
Καθόμασταν αντικριστά στο κεφάλι των ενωμένων τραπεζιών και λέγαμε ανέκδοτα για ώρες. Κάποια στιγμή έπρεπε να φύγει. «Σε παραδέχομαι» μου είπε γελώντας. «Κι εγώ».
Αν όλα πάνε καλά, θα πάω στη Νίσυρο σύντομα. Για να δω πρόσωπα αγαπημένα αλλά και όλους τους Νισύριους που είναι πια αγαπημένοι μου κι αυτοί.
Νομίζω πως θα δω ξανά τον Νίκο Παπάζογλου στη Νίσυρο. Θα είναι πάντα στο καφενείο του Αντρίκου. Εκεί, η συντροφιά έχει ζωγραφίσει στον τοίχο έναν φίλο τους που δεν ζει πια – όσοι έχουν πάει θα τον έχουν δει. Τον έχουν ζωγραφίσει να κάθεται σε ένα τραπέζι. Για να είναι πάντα μαζί τους. Ίσως, σύντομα να αποκτήσει παρέα.
(Νομίζω πως αυτό το βίντεο είναι από την τελευταία συναυλία που έκανε ποτέ ο Νίκος Παπάζογλου. Ήταν στη Νίσυρο το καλοκαίρι του 2009. Ήταν άκεφος λένε. Ίσως, ήξερε.)

Από το "Πιτσιρίκος"
sibilla 

Δεν υπάρχουν σχόλια: